borttappad väska

så, nu ska jag berätta om i måndags, det var ingen bra dag, alls..

för det första så var jag tvungen att skiljas från emil,
att behöva åka ifrån honom när man vet att man inte kommer
att ses, kännas eller kramas på över 3 veckor är jobbigt..
sen åkte jag tåg, lyckades sova större delen av den första
delen av resan, sen var det byte i katrineholm & jag gick av tåget
& på nästa.. när jag nästan var framme i eskilstuna kom jag på
att jag hade glömt väskan på tåget innan, klaaaant!

så ja, jag ringer till jobbet & frågar om jag kan komma en timme
senare, sen går jag hem & ringer kundtjänst & grejs, flera ställen
får jag ringa till.. sen får jag iaf en sida som jag ska skicka mail till,
vilket jag gör.. är inte roligt alls att tappa bort väskan kan jag säga,
hade inga värdesaker i direkt, men iaf, dessutom var ju själva väskan
natalies.. men ja.. på tisdagen (troor jag det var) ringde de iaf & sa att
de hade hittat väskan.. så nu ligger den i sthlm & väntar på att bli
upphämtad..

bad då ullis som ju jobbar i sthlm att hämta upp den, vilket hon skulle
göra idag.. men ja, hon trodde att det var på bussen jag glömt den,
så hon gick till fel ställe, dumma mig som inte är tydlig, sorry syster!

nu ska jag fixa lite bilder från idag, sen kommer det ett inlägg med bilder

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Tur att den blev hittad iaf! :)

2007-08-26 @ 23:59:35
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therese, 26år, Göteborg.
..läs mer

bloglovin

101031 - sivan



100828 - louise



100821 - bröllop A&C



100820 - josephine

(smink av kristin l)


100802 - fredrik

(smink av jessica s)


100724 - louise



100605 - louise

(smink av angelica p)


100530 - emelie

(smink av sarahmaria)


100529 - ann

(smink av sarahmaria)


100528 - angelica



100525 - isabella



100524 - linnea



100421 - anna & anette


(smink av malin quist


100416 - anette

(smink av jessica skogsberg)


100408 - sara



100315 - mikael

(smink av jessica skogsberg)


100311 - [email protected]

(smink av emma lagerström)


100109 - anette






RSS 2.0