nya tag?

okej, nu har jag försummat bloggen i en vecka, fy therese!
men jag har liksom inte haft varken ork eller lust att ens sitta vid datorn,
& om man inte är vid datorn är det ganska svårt att blogga också, inte sant?

men nu känner jag att orken börjar komma tillbaks liite,
så vi får se hur länge det håller i sig.. sitter iaf & redigerar nu,
1,5 bild kvar av sessionen med angelica som jag lät er tjuvtitta på förut =)
ska göra klart iaf en av dem nu, sen ska jag skura golven här hemma,
var så mörkt när vi hade städat klart igår, så det fick vänta tills idag..
eller egentligen var det inte vi som städade, utan emil.. jag bakade bullar! =)
de blev goda, bullar gjorda av lussekattsdeg, fyllda med mandelmassa & vanilj, mums!

sen blev maten igår riiiktigt god också..
jag gjorde lövbiffar fyllda med bacon, ost & creme bonjour - grekisk vitlök.
till det hade vi vitlökstekta hela champinjoner, bakpotatis & vitlökssås.
det blev godare än förväntat faktiskt, första gången jag gjorde det =)

hade tänkt åka ner till stan & handla de sista julklapparna idag,
men nu är jag på redigeringshumör, så bättre att köra på det då,
får åka & handla på torsdag när jag är ledig..
har inte såå många kvar, egentligen.. 4 av 7 syskonbarn är klara &
de andra vet jag iaf vad de ska få.
sen är det väl liite andra saker kvar också, men kan ju inte skriva så mkt,
vet inte vilka som läser min blogg, haha..


nej, redigera var det, ska göra klart den här bilden, sen skura golven. ska väl ut & fixa lite i stallet också,
men borde hinna klart några bilder idag iaf =)

ska försööka skriva senare, förhoppningsvid med lite bilder också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therese, 26år, Göteborg.
..läs mer

bloglovin

101031 - sivan



100828 - louise



100821 - bröllop A&C



100820 - josephine

(smink av kristin l)


100802 - fredrik

(smink av jessica s)


100724 - louise



100605 - louise

(smink av angelica p)


100530 - emelie

(smink av sarahmaria)


100529 - ann

(smink av sarahmaria)


100528 - angelica



100525 - isabella



100524 - linnea



100421 - anna & anette


(smink av malin quist


100416 - anette

(smink av jessica skogsberg)


100408 - sara



100315 - mikael

(smink av jessica skogsberg)


100311 - [email protected]

(smink av emma lagerström)


100109 - anette






RSS 2.0