questions

Vilken svordom använder du mest? alltså, jag svär inte alls.
Snusar du och/eller röker? nej.
Jobbar du eller pluggar? jobbar, men ja, nåååågon gång ska jag väl plugga, annars känns det som att man har gått natur i onödan :S
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 06,15
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? ta bilden =)
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? hmm, en resa tror jag.. eller maassa kläder
Har någon någonsin kallat dig lat? haha, nja, jag själv?
Vem skickade ett sms till dig senast? natalie
Vilken CD ligger i din CDspelare just nu? cdspelare? :P
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk? vanlig
Bästa musik? beror på humör =)

Vart skulle du vilja resa? oj, massa ställen, thailand, hawai, usa, karibien m.fl.

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? ja, idag faktiskt =)
Använder du huvtröjor? mys ju!
Kan du vissla? haha, ja?
Har du någonsin deltagit i en demonstration? neeej
Vad hatar du mest av allt? människor som gör dumma saker, typ startar krig & sånt
Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? den som är roligast? varierar ju från nöjesfält till nöjesfält =)

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? antagligen
Tittade du på tecknat när du var liten? haha, självklart, vad är det för dum fråga.. tittar fortf :D
Är du blyg inför det motsatta könet? beror på humör =)
Vilken alkoholhaltig dryck gillar du? goda drinkar
Vad är ditt drömyrke? jag har faktiskt inget direkt, men ja, fotograf/makeupartist?
Vilken film kan du alla replikerna till? jag borde kunna lejonkungen någorlunda.
När flög du senast? hmm, när jag var i egypten, tror det var januari 2006, eller 2005 :S
Läser du för skojs skull? ALLTID

Pratar du några andra språk? engelska & lite tyska
Har du gråtit offentligt? oh ja
Vilka gör du, önskningar eller planer? både och =)
Försöker du alltid lära dig nya saker? försöker & försöker..

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar? nej, inte direkt

Kan du kasta macka? haha, kan & kan, den studsar ju en gång iaf :D
Har du någonsin varit på Jamaica? nej, ngn som vill bjuda mig dit?
Vad har du med dig in på bion? dricka & popcorn eller godis
Vem är din favoritlärare? silver, min mentor under högstadiet

Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar? emil har inga tatueringar, så nej?
Gillar du att flyga flygplan? jag varken ogillar eller gillar det

När sov du senast på golvet? haha, ingen aning?
Vilken är din favoritdrink? splash
Vem sov i din säng senast? Jag
Gillar du din boendesituation? ÄLSKAR min lägenhet =)
Vem älskar du? emil :D
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? beror nog på, hur mkt jag sovit innan & så..
Tittar du på film ofta? aldrig när jag är ensam, ganska ofta med emil
Äter du frukost dagligen? njah, inte dagligen, men ofta

Är dina dagar fullbokade och stressiga? just nu är de det, jobbar så mkt & har massa jag måste hinna med hemma också..
Ditt bästa godis? salt & surt =)
Hamnar du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? neej
Vilken är din favoritfrukt? det går periodvis, just nu nektarin
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? haha, neeej

Hur gammal blir du nästa födelsedag? 24 :O
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? mjaa
Tror du på liv på andra planeter? jag tar för givet att vi inte är den enda livsformen i hela universum, som ju är oändligt stort.. sen om de åker i rymdskepp & sånt vet jag inte, men nåågra insekter lär det ju finnas ngnstans iaf =)
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? haha, vet inte riktigt vilka som läser min blogg, så nej..
Tror du att Gud är man eller kvinna? det beror väl på vad den personen som tror på gud tycker att det är, jag tror inte..

Gillar du senap? nej!

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? jag vet inte om jag säger ngt till mig själv direkt, jag bara genomlider det?
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? det vore en upplevelse, så varför inte=)
Sover du på sida, mage eller rygg? sida, alltid höger sida =)
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? vet inte, inte tänkt på det..
Har du någonsin köpt något från eBay? njah, indirekt, en fotografvän har beställt fotosaker till mig därifrån
Skulle du säga att du är trendig? njaeh, inte särskilt
Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars? nej?

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? det beror på.. men är så själv ibland, glömmer ju bort =/
Vilka böcker har fått dig att gråta? många har fått mig att gråta, jag är ganska känslig, bara några få har fått mig att skratta högt dock =)
Vad är du allergisk mot? pollen tror jag
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? nej, men hästkött äter jag inte, känns som om jag skulle äta katt eller hund..
Vilket djur skulle du helst vilja vara? katt, helt klart

Om du fick byta kön för en dag vad skulle du vilja göra då? haha, ha sex såklart, se hur det känns för killen..
Vilken kändis skulle du vilja byta liv med? jag skulle inte vilja byta liv med ngn, då skulle jag ju inte ha emil, eller mina underbara systrar, eller.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therese, 26år, Göteborg.
..läs mer

bloglovin

101031 - sivan



100828 - louise



100821 - bröllop A&C



100820 - josephine

(smink av kristin l)


100802 - fredrik

(smink av jessica s)


100724 - louise



100605 - louise

(smink av angelica p)


100530 - emelie

(smink av sarahmaria)


100529 - ann

(smink av sarahmaria)


100528 - angelica



100525 - isabella



100524 - linnea



100421 - anna & anette


(smink av malin quist


100416 - anette

(smink av jessica skogsberg)


100408 - sara



100315 - mikael

(smink av jessica skogsberg)


100311 - [email protected]

(smink av emma lagerström)


100109 - anette






RSS 2.0