helg & sånt =)

fredag:
vi åt på papastapas, underbara underbara mat :D emil gillade det också, första gången med tapas för honom =)
efter det åt vi mjukglass & sen tittade vi på pirates of the caribbean 1, vi skulle ju se trean på bio sen =)

lördag:
vi hade en underbar dag ute i barva kalkbrott med veronica, efter att vi solat & badat i tre timmar åkte vi hem till hennes mamma & där var det grillat som gällde.. hennes mamma hade fixat massa mat åt oss, flintastek, kycklingfile & fläskfile, tre olika sorters potatissallad, sallad & brytbröd, sen tzatziki, vitlökssås & annan dressing till det.. såååå gott. (till maten fick vi även sällskap av veronicas pojkvän marcus, trevligt trevligt)
sen fotade jag & veronica lite, jag lekte med hunden zenita & fotade katten gomez & så fotade jag emil lite också, tack veronica för utlånet av kameran :D
       

bilderna på mig är fotade av veronica =)

söndag:
det blir barva kalkbrott igen, fast nu med marcus också, jag & veronica köpte luftmadrasser som vi låg på ute i vattnet, mysmys.. efter 3-4 timmar hade de flesta av oss fått färg & vi åkte till veronicas mamma igen, som nu hade gjort en tokgod tacopaj, mums mums.. tog lite fler bilder på emil, hade min kamera med mig då =)
  

(veronica tog massa bilder också, men har inte fått dem än, lägger upp sen, kanske ;P )

tack veronica för en tokmysig helg =)

måndag:
på dagen gick vi på stan & åt sushibuffé, me looove (& emil med :D )
köpte en bikini  fast turkos =)
på kvällen gick vi på pirates of the caribbean 3.. den var väl okej..


idag:
först mys  sen åkte vi & åt slagstaglass, det är så gott, ngt man måste prova om man kommer till eskilstuna under sommaren =) sen gick vi på stan lite igen, hittade ett par svarta korta shorts =)
nu ska vi göra mat, hamburgare it is =)

Kommentarer
Postat av: Vexy

Åh det var massa mys. Störtskoj att ni ville följa med och förgylla min/vår helg :))

2007-06-12 @ 23:05:31
URL: http://vexy.blogg.se
Postat av: Nadja

Ni verkar ha haft de trevligt! Bilden på katten är sååå söt *skrattar*

2007-06-13 @ 08:11:43
URL: http://sweetladysoul.blogg.se
Postat av: josefin

besök gärna min blogg!" :)

2007-06-13 @ 11:35:38
URL: http://josefiinwikstrom.blogg.se
Postat av: Wysteriia

Vilka mysiga dagar :D Tokgillar bilden på katten när han/hon gäspar..haha! Jag vill ha en sån på mina katter men lyckas fan aldrig ;P hehe.

2007-06-14 @ 02:20:13
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: camilla

Hej har hört talas om kalkbrottet i Barva och skulle vilja åka dit och bada men kan inte hitta någon vägbeskrivning och på turist informationen i Eskilstuna vet de inte heller. Kan du hjälpa mig???

2007-07-30 @ 23:38:41
Postat av: sara

får jag använda bilderna på din vita katt på en hemsida? jag skriver att dom är fotade utav dig. namn & hemsida ;)

2008-06-23 @ 18:55:30
URL: http://gguldlock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therese, 26år, Göteborg.
..läs mer

bloglovin

101031 - sivan



100828 - louise



100821 - bröllop A&C



100820 - josephine

(smink av kristin l)


100802 - fredrik

(smink av jessica s)


100724 - louise



100605 - louise

(smink av angelica p)


100530 - emelie

(smink av sarahmaria)


100529 - ann

(smink av sarahmaria)


100528 - angelica



100525 - isabella



100524 - linnea



100421 - anna & anette


(smink av malin quist


100416 - anette

(smink av jessica skogsberg)


100408 - sara



100315 - mikael

(smink av jessica skogsberg)


100311 - [email protected]

(smink av emma lagerström)


100109 - anette






RSS 2.0