tidsfördriv

Vad blir ditt namn baklänges?
esereht
Har du gjort en snöängel i år?
neej
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?
det måste vara när jag opererade bort halsmandlarna..
Platt eller lockigt hår?
det beror på humör.. (mitt hår är väl varken platt eller lockigt utan mer, troll?) 

Är du kär i någon?
Ja, love of my life.

Vad gör du när det regnar?
läser eller sitter vid datorn
Har en dröm gått i uppfyllelse?
inte direkt, har inte så många drömmar..
Vad har du för startsida på internet?
about:blank

Vem ringde du senast?
emil.

Tycker du att sengångare är söta?
ingen aning
Har du haft vattkoppor?
jo
Har du någon gång testat karate?
nej

Vilken mobilringsignal?
doctors phone (vanlig ring ring signal.

Minimorötter eller pommes frites?
jag gillar inte strips så mkt, så jag
borde egentligen ta morötter,
men gör aldrig det ändå, knas!
Första sporten du gick på?
fotboll

Vad längtar du mest till just nu? 
semestern & emil

Hur gammal har du tänkt bli?
det visar sig, ser fram emot att
bli gammal med emil iaf..

När åt du senast en fiskbulle?
oj, det kommer jag inte ihåg,
vet inte om jag någonsin har
ätit det *don´t like*
Vad drömde du inatt?
diverse mardrömmar om
angi bland annat, haha så skumt!
Vilken tv-serie är bäst?
hmm, kollar inte på ngn särskild just nu..
Kan du gå ner i spagat?
haha, nej! men jag kunde när jag var liten?
Vad åt du senast?
godis.
Höga eller låga strumpor?
låga, men helst inga alls.

Vad är du mest rädd för i hela världen? 
att ngt ska hända de jag älskar.
Har du varit kär i en kändis?
nej.

Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
haha, ja..
Röd, grön, blå eller gul mjölk?
grön

Vad har du för färg på ditt påslakan? 
just nu är det randigt i blåa nyanser & vitt

Vad ska du döpa dina barn till?
det beror väl på vad vi kommer överrens om,
emil har ju liiite att säga till om också..
Sommar eller snö? 
sommar & vår.
Bikini eller baddräkt?
bikini, är inte riktigt van vid baddräkt än.

Snyggaste läraren?
har väl inte haft ngn snygg direkt..

Är du mörkrädd?
inte så, men mörka toaletter på natten är läskiga.

Har du någon gång haft på dig ett par kallingar?
nej.

Riktig gran eller plastgran?
hmm, beror på, ingen här hemma..
Tänt eller släckt när du ska sova?
släckt.

Godaste drickan till frukosten?
apelsinjuice

Senast lästa bok? 
små citroner gula

Vem kramade du senast? 
emil

Älskar du att sjunga? 
nej, inte direkt

Vill du bli president?
nej, faktiskt inte..
Har du spelat kille i en teater?
nej.
Duscha eller bada?
bada! saknar mitt gamla badkar.
Kan du ditt mobilnr utantill?
japps, det är lätt..

Har du tråkigt?
nja, lite

Har du gråtit i skolan nån gång?
jaa, men kommer inte ihåg varför.

Stockholm city, Metro eller .SE?
metro

Hur tar du dig till skolan?
går inte i skolan, men till jobbet går jag eller tar bussen

Har du någonsin sminkat dig som punkare?
nej
Sjunger du på toa?
haha, nej?

Vilken färg har din jacka?
vilken av dem?

Använder du långkallingar?
nej, & speciellt inte nu..

Är du höjdrädd?
nej, inte så, men svindel kan man ju få ibland

Vilket land vill du åka till?
jag har många länder jag vill åka till..  
Vad var det senaste som fick dig att skratta?
kommer inte ihåg vad exakt..
Vad ska du göra NU?
laga lite mat, sen prata med emil & sen sova,
jobbar ju 7-18.30 imorgon..

snodd från


Kommentarer
Postat av: Linda

Listor är trevligt tidsfördriv denna fredagkväll :) Jag ska dimpa i säng nu efter en lååång dag. Ha en mysig helg!

2007-06-15 @ 22:13:25
URL: http://lindavivianne.blogg.se
Postat av: Emil

Stackars sötnos :/ Önskar jag pratat mer med dig igår. Såg hur mycket du tänkte på mig nu när jag läste din lista. Jag kunde inte njuta av filmen efter det att vi hade lagt på, satt bara och tänkte på dig, och om du var ledsen. Men för att pigga upp dig lite, vet ju att du läser detta nu på morgonen, om du inte försovit dig, så kolla din mail :) Älskar dig! PUSS!

2007-06-16 @ 01:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therese, 26år, Göteborg.
..läs mer

bloglovin

101031 - sivan



100828 - louise



100821 - bröllop A&C



100820 - josephine

(smink av kristin l)


100802 - fredrik

(smink av jessica s)


100724 - louise



100605 - louise

(smink av angelica p)


100530 - emelie

(smink av sarahmaria)


100529 - ann

(smink av sarahmaria)


100528 - angelica



100525 - isabella



100524 - linnea



100421 - anna & anette


(smink av malin quist


100416 - anette

(smink av jessica skogsberg)


100408 - sara



100315 - mikael

(smink av jessica skogsberg)


100311 - [email protected]

(smink av emma lagerström)


100109 - anette






RSS 2.0