måndag

Jag är ledig idag. Det är riktigt skönt att bara få ta det lugnt
& slappa idag efter den hektiska helgen =)

I lördags så var jag ju hos frisören.. Mitt mål är ju att jag så
småningom ska återgå någorlunda till min naturliga hårfärg
& bara göra lite slingor då & då.. Så vi färgade håret så att
det nu går mer mot brunt än mot rött. Det är svårt att få min
naturliga hårfärg på en gång, då jag hade så mkt rött pigment
i håret sen tidigare färgningar. Men det blev fint iaf, det känns lite
mörkare dock, men det kan vara så att jag inbillar mig :P
Sen klipptes det väl av 1,5 dm ungefär, så nu känns det fräsht igen =)

På kvällen sen så var jag ute, hard rock cafe blev det..
Det var bra där, oftast bra musik, & det bästa var nästan att
det inte var så äääckligt varmt som det brukar vara när man är
ute & det är mycket folk..

Jag kom hem vid 3.30 (världens bästa älskling hämtade mig)
& sov sen mellan 4-8, då jag vaknade, typiskt mig!
Jag låg väl & försökte sova fram tills halv elva, då jag gick upp,
gjorde mig iordning & sen tog bussen in till gbg för att möta veronica + sällskap,
som var i gbg över helgen.. Det var mysigt vi fikade & gick & kikade lite i
butikerna i nordstan. Så jobbigt att vi bor så långt ifrån varandra,
saknar mina vänner & familj i eskilstuna.. :(

Kom väl hem från stan vid hmm, 4? La mig & läste lite,
sen lagades det mat (pasta & baconröra) & sen kladdkaka.
Sen somnade jag gott vid 22-23 & sov till 10 imorse,
trooor jag behövde sova lite, haha!

Idag har jag inte gjort ngt speciellt alls, läst lite bloggar,
läst ut en bok, bildpusslat & fixat lite i stallet.
Fundeeerar på om jag ska vara duktig & ta en ridtur i det
fina vädret, eller i varje fall en promenad med shadow (hästen)
men är så seeeg, känns inte som att jag orkar, får känna efter lite :P

Det är tokfint & soligt ute, men imorse när jag vaknade så var det fullt med
snö ute.. jaja, det kallas ju inte aprilväder för inte..

Jag saknar fotograferingen, måste ta tag i det här känner jag.. hmm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therese, 26år, Göteborg.
..läs mer

bloglovin

101031 - sivan



100828 - louise



100821 - bröllop A&C



100820 - josephine

(smink av kristin l)


100802 - fredrik

(smink av jessica s)


100724 - louise



100605 - louise

(smink av angelica p)


100530 - emelie

(smink av sarahmaria)


100529 - ann

(smink av sarahmaria)


100528 - angelica



100525 - isabella



100524 - linnea



100421 - anna & anette


(smink av malin quist


100416 - anette

(smink av jessica skogsberg)


100408 - sara



100315 - mikael

(smink av jessica skogsberg)


100311 - [email protected]

(smink av emma lagerström)


100109 - anette






RSS 2.0