semestern i bilder & text, del II

läs första delen här.

På torsdagen var det planerat att vi skulle förbereda för studenten
& fota studentbilder..
Men det blev inte så jättemycket gjort, kom inte igång med smörgåstårtorna
förrän vid 23, då syster ullis & marcus äntligen kom ;P

På fredagen tog ju syster äntligen studenten,
jag fick äran att sminka henne.. Sen var dagen ganska
stressig, men till slut blev allt bra =)

  

visst blev mina smörgåstårtor fiina?=)

På kvällen gick jag ut med elin, en gaammal vän som
jag inte träffat på flera år. Hennes mamma bor visst i gbg nu,
så vi ska träffas när hon kommer hit =)

Lördagen sova jag läänge, enda till 12 :O
Jag & nat gick ner på stan så att hon kunde få bilderna jag tagit på studenten,
jag köpte även en pärm & massa plastfickor att ha mina inspirationsbilder i
(när jag nu ska ha tid att sätta mig ner & fixa med den :P )

Sen åt vi på spicy hot, alltid gott =)


vi köpte två rätter & delade på, därför vi har tallrikarna åt fel håll.

På kvällen så åkte vi ut till vilsta för att fota studentbilder,
två av dem har ni ju redan fått se:
 

Sen kom även veronica dit, för att få fota nattis, & mig =)

Vi tog lite bilder så att jag ska få ngn bild där jag står med min kamera =)
syster snodde min mobil & lekte paparazzi:
  
& fotade sig själv lite:
 

(& där bakom står jag & posar, haha :D )

Jag passade också på att ta lite bilder med mobilkameran:
 

Så tog nat en bild på oss tillsammans =)



På söndagen så åkte jag till karlstad för att fota angi =)
Tror ni jag blev lagom stressad när jag kommer till station 45 min
innan tåget går & ser att automaten som man hämtar ut biljetter i
är ur funktion, pressbyrån & resebutiken öppnar efter att tåget ska ha gått..
Det löste sig iaf med att pressbyrån öppnade tidigare för min skull =)


Väl hos angi gick fotandet braa, hon är ju löjligt lätt att fota, går liksom inte
att misslyckas.. (att hon & hennes love är supertrevliga också gör inte saken sämre)
Vill visa bilder, men ni får allt vänta =)
Vi hann med en hel del på våra två dagar iaf, ska bli kul att redigera sen!

Innan jag åkte så fikade vi med magnus, trevlig prick =)

När jag kom till stationen den här gången för att (äntligen) få återvända hem
så ser jag att tåget är utbytt mot buss, snark!
Så emils syster var gullig & kom & hämtade mig,
eftersom jag missade sista bussen hem pga det :(


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

du, dom där smörgåstårtorna såg gryyyymt smarriga ut! ;D

2008-06-12 @ 14:28:13
URL: http://wysteriiasblogg.se
Postat av: Wysteriia

Om vi säger såhär..jag gillar ju inte thé alls..men det där går faktiskt att dricka..haha ;) Jag hoppas att det håller vad det lovar bara. För då är det ju kanonbra! :D

2008-06-12 @ 14:37:05
URL: http://wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therese, 26år, Göteborg.
..läs mer

bloglovin

101031 - sivan



100828 - louise



100821 - bröllop A&C



100820 - josephine

(smink av kristin l)


100802 - fredrik

(smink av jessica s)


100724 - louise



100605 - louise

(smink av angelica p)


100530 - emelie

(smink av sarahmaria)


100529 - ann

(smink av sarahmaria)


100528 - angelica



100525 - isabella



100524 - linnea



100421 - anna & anette


(smink av malin quist


100416 - anette

(smink av jessica skogsberg)


100408 - sara



100315 - mikael

(smink av jessica skogsberg)


100311 - [email protected]

(smink av emma lagerström)


100109 - anette






RSS 2.0