ta mig i kragen.

Neej, nu ska jag göra lite nytta här hemma,
plocka & dona, så att man slipper hålla på med det i helgen,
sen ska det städas på söndag som vanligt, men det går fortare
om det inte är så mycket att städa :P
Har lite andra saker jag skulle behöva göra också,
typ ringa massa samtal & sånt. Men såå mycket ork har jag
nog inte idag, ett steg i taget, har ju som sagt fortf inte fått varva ner
sen förra veckan. Men i helgen, dååå ska jag vila, så skönt!


Just det, har inte berättat om torsdagen & fredagen än.
Läget med pappa var ju bättre, men gamla lägenheten var det
sämre med, den skulle ju (trodde/tyckte vi) lämnas över på fredagen,
& städningen var inte ens halvfärdig.

Så torsdagen & fredagen gick åt till att tömma lägenheten
(tack för hjälpen veronica +m & a)
& att städa, städa & städa. Till slut blev den jättefin iaf,
& jag hade väääldigt mycket träningsvärk sen i helgen, haha.
Hälsade även på pappa, så skönt när man kom in på torsdagen
att se att han sitter i fåtöljen & tittar på tv, utan alla slangar & sånt som
han hade hade tidigare, det är lättnad.

Nåja, det var kort om de dagarna, det var väääldigt skönt att komma hem
på fredagen kan jag säga..

Nu ska jag plocka, kom på att jag kan ju ringa lite samtal samtidigt,
handsfree är bra!

Kommentarer
Postat av: vexy

Ingen fara. Vad är vänner till för? :)
Miss you

2008-03-06 @ 18:37:48
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therese, 26år, Göteborg.
..läs mer

bloglovin

101031 - sivan



100828 - louise



100821 - bröllop A&C



100820 - josephine

(smink av kristin l)


100802 - fredrik

(smink av jessica s)


100724 - louise



100605 - louise

(smink av angelica p)


100530 - emelie

(smink av sarahmaria)


100529 - ann

(smink av sarahmaria)


100528 - angelica



100525 - isabella



100524 - linnea



100421 - anna & anette


(smink av malin quist


100416 - anette

(smink av jessica skogsberg)


100408 - sara



100315 - mikael

(smink av jessica skogsberg)


100311 - [email protected]

(smink av emma lagerström)


100109 - anette






RSS 2.0