sms-utmaning

Hittade den här hos Jeni & tyckte att den var lite skoj =)


1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i smset
4. Gör likadant på varje fråga

Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Hej älskling!

Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Och smink fick hon också!

Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Goodie!

Vilket sms blev du mest berörd av?
Vi åt pizza.

Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Önskar det jag med.

Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Det vet jag inte ännu..

Vilka ord skulle du säga till Gud om du trodde på honom?
Iiih, vad roligt!

Vad vill du höra mest av allt?
Längtar med!

Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
Varmt & hemskt.

Din romantiska replik?
Vad blir det för gott då?

Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Snyft.

Gör den om ni känner för det =)

Kommentarer
Postat av: Björn Möller

Vad skulle du säga om din flickvän var otrogen mot dig?

Jag känner bara av katten nu!



Vad säger du alltid till din bästa kompis?

Har du några pengar att skänka mig!



Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?

Idag är det den internationella dagen för efetrblivna!



Vilket sms blev du mest berörd av?

Skulle nog säga att det beror på vem du söker efter!



Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?

Fr o m 15 februari har jag ny adress!



Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?

Visste inte ens att dem skulle spela här!



Vilka ord skulle du säga till Gud om du trodde på honom?

Har semester men jobbar vid sidan om iaf!



Vad vill du höra mest av allt?

Det var värst, blir ju generad!



Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?

Tänkte om du inte har nåt annat för dig!



Din romantiska replik?

Nej, jag har fått låna för att testa vad jag skall ha!



Vad skulle du säga om du blev bestulen?

Hej, jag har bytt nummer!

2008-09-20 @ 13:59:35
Postat av: Madelene

suck.. alla dessa utmaningar ;)

2008-09-20 @ 20:45:25
URL: http://mjukvarelse.blogg.se/
Postat av: Missjeni

haha denna är faktiskt kul :D

2008-09-21 @ 23:56:16
URL: http://jeni.blogg.se/
Postat av: ullio

Hahahaha, denna snor jag!

2008-09-25 @ 09:48:01
URL: http://blogg.aftonbladet.se/3394
Postat av: Sandra

Hahaha, när du står vad du skulle säga om din kompis blir överkörd av en buss: Goodie!



Hahhahahahah den var ju klockren xD

2009-03-10 @ 22:38:48
URL: http://hejhumor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therese, 26år, Göteborg.
..läs mer

bloglovin

101031 - sivan



100828 - louise



100821 - bröllop A&C



100820 - josephine

(smink av kristin l)


100802 - fredrik

(smink av jessica s)


100724 - louise



100605 - louise

(smink av angelica p)


100530 - emelie

(smink av sarahmaria)


100529 - ann

(smink av sarahmaria)


100528 - angelica



100525 - isabella



100524 - linnea



100421 - anna & anette


(smink av malin quist


100416 - anette

(smink av jessica skogsberg)


100408 - sara



100315 - mikael

(smink av jessica skogsberg)


100311 - [email protected]

(smink av emma lagerström)


100109 - anette






RSS 2.0