helgen - del lll

Söndag morgon hämtade veronica & marcus upp
mig & natalie, tyckte inte att hon skulle sitta hemma.

Det första som var inplanerat för dagen var parbilder
i gräset med angelica & alexander.
Bts, snodda från angi:


visst har jag bra arbetsställning?

var ju tvungen att ta några enskilda på alex också, trots att han var bakis ;D


Efter det hjälpte jag till att sminka syster lite, så att veronica fick fota.
Sen mötte jag upp osannda, vi stylade henne & tog två olika sessioner
med bohemtema. Riktigt bra blev det! Fick hjälp av john hagby med
reflexskärmen, jättesnällt! Han passade även riktigt bra i alla osanndas
halsband, haha! :D

Sen mötte vi upp angelica igen, för styling av henne & osannda, för helgens
sista tema, var dock enskilda bilder, men de var på samma ställe,
så slog två flugor i en smäll..
Under den sessionen så följde john med & filmade, får se om det blev ngn
film, haha!

jag fotar, john filmar & angelica posar (fast här tror jag att vi pratar)


När vi var klara med den sessionen så kände jag mig lagom urlakad,
hade ingen energi kvar alls, kom på att det nog berodde på att klockan
var 4 & allt jag hade ätit & druckit den dagen var ett halvt glas vatten
& 1 riskaka, inte det bästa när det är över 25 grader varmt.

Vi sa hejdå till alla, sen åkte vi hem till veronicas mamma där
det bjöds på gos med hundvalpar & grillat i massor, inte mkt
som slår hennes mammas grillfester =)

var även tvungen att fota valparna lite, haha:




men de bara leker, i slutet var de toksöta & pussades massor




Så, nu är sammanfattningen av en jättebra helg klar.
Känner att mitt självförtroende har höjts lite efter alla fina bilder
& framförallt efter alla fina ord man har fått höra från folk som
man själv beundrar. Riktigt kul!

Så tack alla i hallsta för en jättebra helg & tack till alla modeller jag fått fota =)


Kommentarer
Postat av: Therese

hoppas man får se resultatet av alla fotosessions sedan!? :)

2009-06-03 @ 13:38:30
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Ann

Haha gud så söta valpar :D

2009-06-03 @ 14:52:00
URL: http://kykyri.blogg.se/
Postat av: vexy

haha Zeldas och Trettons miner. hahaha.

2009-06-03 @ 23:02:40
URL: http://vexy.blogg.se/
Postat av: moonzanna

gud vilka söta valpar, det är ju helt sjukt!

Man kan inget annat än att bli kär i dom ler

2009-06-04 @ 12:41:14
URL: http://moonzanna.se
Postat av: Fotograf Matilda Söderström

hahaha vilka underbara hundar! bild nr 4 nedifrån är ju helt klockren!

2009-06-06 @ 21:18:38
URL: http://greenapple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therese, 26år, Göteborg.
..läs mer

bloglovin

101031 - sivan



100828 - louise



100821 - bröllop A&C



100820 - josephine

(smink av kristin l)


100802 - fredrik

(smink av jessica s)


100724 - louise



100605 - louise

(smink av angelica p)


100530 - emelie

(smink av sarahmaria)


100529 - ann

(smink av sarahmaria)


100528 - angelica



100525 - isabella



100524 - linnea



100421 - anna & anette


(smink av malin quist


100416 - anette

(smink av jessica skogsberg)


100408 - sara



100315 - mikael

(smink av jessica skogsberg)


100311 - [email protected]

(smink av emma lagerström)


100109 - anette






RSS 2.0