im alive

Har inte funnits tid till bloggen eller ens internet den senaste tiden
(gissa om jag har många bloggar att läsa ikapp mig på?!)

Nu befinner jag mig iaf i eskilstuna, närmare bestämt i syster lgh,
hon är dock i sthlm. Snart ska jag möta upp en tjej för dagens fotning.
Ute är det mulet & lite kyligt, men det ÄR faktiskt bättre fotoväder än strålande
sol, så ska inte klaga.
Kommer dock inte visa upp några bilder från veckans fotosessioner förrän
jag har kommit hem & kan kika på dem på min vanliga dator.
(har ju med mig min minidator, men tänker INTE retuscha några bilder på den,
känns som bortkastad tid, då skärmen är så liten, så kan ju inte se så bra hur det blir.

Usch så jobbigt det är att skriva på nytt tangentbord, speciellt när det är mindre än
mitt vanliga, skriver ju fel hela tiden, haha.

Efter mkt om & men kom jag fram till eskilstuna igår kväll,
väl framme åkte jag iväg & bowlade med veronica & marcus,
treeevligt! Dumt dock att veronica jobbar nästan konstant nu
när jag är här, men måndag & tisdag kommer vi hinna träffas iaf =)
Ikväll efter fotningen ska jag ut & äta med två andra kompisar,
de vänner jag haft längst, sen jag var 10 =)
Det ska bli mysigt, & kul att träffa dem igen,

Neej, nu ska jag ta & läsa lite innan jag ska möta upp k,
låt den rätte komma in läser jag nu,
köpte den igår för att ha ngt att läsa på resan =)

Kommentarer
Postat av: Nadja

Snart ska vi fota! Längtar som attans tills på måndag, har knipit benen ordentligt så att hon inte ska titta ut innan ;-)

2009-03-20 @ 13:50:02
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Postat av: Melene

Härligt att vara hemma i e-tuna en sväng ! =)

Hör av dig om du har tid för bara en fika eller nå.. vore trevligt!

2009-03-20 @ 14:08:00
URL: http://meleneolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therese, 26år, Göteborg.
..läs mer

bloglovin

101031 - sivan



100828 - louise



100821 - bröllop A&C



100820 - josephine

(smink av kristin l)


100802 - fredrik

(smink av jessica s)


100724 - louise



100605 - louise

(smink av angelica p)


100530 - emelie

(smink av sarahmaria)


100529 - ann

(smink av sarahmaria)


100528 - angelica



100525 - isabella



100524 - linnea



100421 - anna & anette


(smink av malin quist


100416 - anette

(smink av jessica skogsberg)


100408 - sara



100315 - mikael

(smink av jessica skogsberg)


100311 - [email protected]

(smink av emma lagerström)


100109 - anette






RSS 2.0