alltså

..förlåt?
Anledningen till att det inte blir särskilt mkt bloggande just nu
är för det första för att jag jobbar 12 dagar i sträck, är ledig två,
sen jobbar 12 dagar i sträck igen. Samtidigt hinner jag planera
thailandsresan, fixa bilder & fira födelsedagar.
Men ja, så har inte haft varken så mycket lust eller ork att blogga,
men ska ta tag i det igen, får se om jag säger upp mig, alternativt
tar tjänsteledigt från mitt vanliga jobb så att jag bara jobbar på nelly.com.
För det ääär faktiskt roligare, + att det är det jag vill syssla med, fotografering.
I längden kommer jag ju inte att orka jobba såhär.

Men ja, just nu försvåras mitt bloggande också av att mitt nätverkskort
gick sönder i fredags när proppen gick. Ska fixa ett nytt, men kan ta
lite tid, eftersom emil (som får installera det) också har väldigt mycket
att göra nu, exjobbet har börjat, & han gör bilder till specialfälgar.

Nu sitter jag vid hans dator, men här har jag ju inte direkt några bilder
eller något att visa, & bara text hela tiden är ju inte jätteskoj?
Sen kan jag ju inte sitta vid hans dator jämt, eftersom han som sagt
har egna bilder att fixa med.

Idag ska jag fixa med bilder iaf, sånt som är skönt att göra egentligen när man inte
HAR internet, man blir inte så distraherad då.



Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Men gud så du jobbar! Det förstår jag att du inte kommer orka med i längden :/

2009-11-09 @ 09:57:28
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: natalie

du får inte gå in i väggen syster! du vet att jag helt och hållet håller med i att du borde antingen säga upp dig eller tjänstledighet för att fokusera på det du tycker är roligt :) saaaaaknar dig!

2009-11-09 @ 12:02:43
URL: http://storiesofastranger.blogg.se/
Postat av: vexy

Ih tack :)

Den kommentaren fick just mitt surar-humör att försvinna.



Har dock mkt kvar att lära just gällande studiofotografering, men jag tror jag blir lite låst här hemma också då jag inte har så mkt till yta att jobba med. :)

2009-11-10 @ 22:37:45
URL: http://vexy.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

Svar: Det blev grymt ;) Johan har redan fixat två bilder..haha :D

2009-11-11 @ 22:40:40
URL: http://wysteriiasblogg.se
Postat av: a home far away

Men hjälp det är ju så att man ibland inte har tid med allt som man vill göra, spännande att se vad du kommer att bestämma dig för i framtiden!



Kram Gunilla i Singapore

2009-11-18 @ 13:08:03
URL: http://www.vitaanglar.blogspot.com/
Postat av: vexy

njae, jag vet inte. något med blicken gillar jag inte - men annars så älskar jag bilden :)



2009-11-19 @ 18:04:45
URL: http://vexy.blogg.se/
Postat av: Jörgen

Tjenna therese!

Välkommen till verkligheten! Visst är det tufft att försöka få ihop allt. Jag imponeras av dig att du till och med hinner/orkar sitta och blogga oxå... Efter en heldag med jobb, ungar och tjafs har jag själv inte mycket mer ork än att lägga huvudet på kudden och försöka sova!

Bra jobbbat med allt, vännen. Krams!

2009-11-20 @ 15:20:15
URL: http://fotamera.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therese, 26år, Göteborg.
..läs mer

bloglovin

101031 - sivan



100828 - louise



100821 - bröllop A&C



100820 - josephine

(smink av kristin l)


100802 - fredrik

(smink av jessica s)


100724 - louise



100605 - louise

(smink av angelica p)


100530 - emelie

(smink av sarahmaria)


100529 - ann

(smink av sarahmaria)


100528 - angelica



100525 - isabella



100524 - linnea



100421 - anna & anette


(smink av malin quist


100416 - anette

(smink av jessica skogsberg)


100408 - sara



100315 - mikael

(smink av jessica skogsberg)


100311 - [email protected]

(smink av emma lagerström)


100109 - anette






RSS 2.0