long time no see.

Sen sist har jag hunnit med att vara i miami beach, fick ävet fotat där, med en lokal modell,
det kommer dyka upp bilder framöver. Semesterbilder är jag dock sååå dålig på att ta,
lät emil sköta kameran, tycker det är så tråkigt att ta vanliga bilder!

Miami var varmt, VÄLDIGT varmt, temperaturerna var väl inte extrema, 30-35 grader,
men med en luftfuktighet på 80% så känns värmen väldigt starkt, jag orkade knappt
ens ligga & sola, så fick inte särskilt mycket färg under resan..

Det var lite komiskt dock, när vi vaknade första morgonen (vi kom fram på kvällen)
så öste verkligen regnet ner, jag trodde att det skulle gå över, hade läst att det var
så det fungerade där, att det regnar kraftigt, men sen klarnar det upp.
Extra mycket hoppades jag att det blev så eftersom jag hade en modell som skulle komma.
De'anne kom, vi planerade/stylade, vi började att fota på vår enorma balkong, men alltså,
himlen var nästan svart, så ljuset var minimalt, till slut så ställde vi in det, lagom snopet.

Så första dagen i miami spenderade jag på hotellrummet, ute öste regnet ner hela dagen,
men jag hade det ganska bra ändå, med en bok & frappucinos från starbucks som vi hade på hotellet =)

Men ja, resten av dagarna där så var det fint väder, & fotade De'anne veckan efter istället,
så allt ordnade sig ju!

Helgen har spenderats i eskilstuna, älskade familj & vänner!
När jag var där fick jag provat bröllopsklänning & nu vet jag vilken modell jag vill ha, iiih!
Börjar kännas mer verkligt, men det var allt läskigt att testa klänningar!

Nu ska jag lägga upp lite bilder, har ju massa som ni inte har sett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therese, 26år, Göteborg.
..läs mer

bloglovin

101031 - sivan



100828 - louise



100821 - bröllop A&C



100820 - josephine

(smink av kristin l)


100802 - fredrik

(smink av jessica s)


100724 - louise



100605 - louise

(smink av angelica p)


100530 - emelie

(smink av sarahmaria)


100529 - ann

(smink av sarahmaria)


100528 - angelica



100525 - isabella



100524 - linnea



100421 - anna & anette


(smink av malin quist


100416 - anette

(smink av jessica skogsberg)


100408 - sara



100315 - mikael

(smink av jessica skogsberg)


100311 - [email protected]

(smink av emma lagerström)


100109 - anette






RSS 2.0