long time - no see

Efter lite skäll från syster (vidarebefodrat från hennes vänner)
så ska jag nu försöka ta upp bloggandet igen.

Det har liksom blivit bortglömt, sen oktober! :O
Istället har jag sysselsatt mig med  övningskörning, jul/nyårsfirande, jobb, besök till eskilstuna & besök från eskilstuna.
Semesterplaner för egypten tog även en del tid, som sen fick ändras pga upplopp.
Istället spenderade jag & emil vår 4årsdag på spaniens solkust.
Vi reste runt lite, basen var malaga, men det blev även turer till ronda & la linea/gibraltar,
där jag fångade denna sjusovare på bild:


Annars har det inte blivit så mycket fotande sen oktober, jag är inte så förtjust i studiobilder & vintern som har varit inbjuder inte till något annat.
Har dock fotat en ursöt hundvalp, samt fotat lite bilder på min fina vän. Men det får ni se senare.

Men nu börjar man äntligen få lite vårkänsla (väljer att glömma gårdagens snöstorm)
så det är väl dags att ta tag i att fota lite nytt..
Men jag har några bilder på lager som ni inte har sett så lite har jag att visa upp framöver.

Inte just nu dock, nu ska jag baka kladdkaka, för att fira att emil fått sin master-degree,
så nu är han doktorand på riktigt, min duktiga älskling!
Undrar om jag också ska börja plugga? Men till vad, det är den stora frågan.


Kommentarer
Postat av: Angelica Jansson

Hej gumman! Jag funderar på att damma av fotohumöret och joina Hallsta i vår, kommer du vara där? Har du tid lust ork med mig? Vore skoj, long time no see :) Kramis (och sjukt söt apa haha :P)



-Angi

2011-03-28 @ 17:45:30
URL: http://pysselangi.wordpress.com
Postat av: lillasyster

ÄNTLIGEN! Nu kan jag säga till hela Eskilstuna att de kan gå in och kika igen, som de har tjatat ;) Och jag vill ju självklart kunna hålla koll på min fina syster också :)

2011-03-28 @ 18:35:34
Postat av: becca

Vilken sötsak !

2011-03-28 @ 20:02:57
URL: http://fotobex.blogg.se/
Postat av: Olivia

Hejj! Jag måste bara säga att du är grymt duktig! Man blir full av inspiration av att se dina mästerverk! Jag satte mej en stund och kollade igenom dina gamla bilder... Otroligt duktig är du! Jag blev så fascinerad att jag la ut en länk på min blogg om din blogg och la även in en bild från din blogg... Hoppas det är okej, annars tar jag bort den!

Kram Olivia :)

2011-03-28 @ 20:05:33
URL: http://fotobyolivia.blogg.se/
Postat av: Fotograf MissJeni

Nämmen vilken söt apa du fångade på bild då! vad härligt det måste ha varit att få resa runt sådär!

2011-03-28 @ 20:46:48
URL: http://jeni.blogg.se/
Postat av: Petra-[Foto & Vardag] ♥

Tävling i min blogg:) tema vårkäsnlor:)

http://poxx.blogg.se/2011/march/tavling-2.html

2011-03-28 @ 22:31:17
URL: http://poxx.blogg.se/
Postat av: Sofia- Fotoblogg

Måste säga att jag blev sååå glad när jag såg att du börjat blogga igen!! Jag verkligen ÄLSKAR din blogg! Dina bilder är ju så otroligt fina och under den tid du inte bloggat har jag bläddrat igenom ditt arkiv jag-vet-inte-hur-många-gånger. Att fota som du är drömmen för mig!

2011-04-10 @ 18:20:24
URL: http://fiasofiafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therese, 26år, Göteborg.
..läs mer

bloglovin

101031 - sivan



100828 - louise



100821 - bröllop A&C



100820 - josephine

(smink av kristin l)


100802 - fredrik

(smink av jessica s)


100724 - louise



100605 - louise

(smink av angelica p)


100530 - emelie

(smink av sarahmaria)


100529 - ann

(smink av sarahmaria)


100528 - angelica



100525 - isabella



100524 - linnea



100421 - anna & anette


(smink av malin quist


100416 - anette

(smink av jessica skogsberg)


100408 - sara



100315 - mikael

(smink av jessica skogsberg)


100311 - [email protected]

(smink av emma lagerström)


100109 - anette






RSS 2.0