marstrand

så, resan på söndagen började med att tåget var inställt, vilket det dock inte stod ngt om ngnstans, utan det var bara borta från listan, blev laagom orolig, okej om jag hde varit själv, men hade ju rebecca med mig också..

men men, det ordnade sig iaf, vi fick åka en timme senare än beräknat dock..
passade på att ta lite kort på rebecca =)

 

på tågresan sov jag, spelade kort & kastade boll :P
 

vi åkte från detta  till detta

de första dagarna var inte vädret så bra (översättning=regn)
så då bestod dagarna mest av kortspel & läsning..
medan jag läste så byggde emil korthus & han blev riktigt bra på det, haha..
    

jaaa, han hade lite tråkigt :P

men sen blev det fint väder iaf.. eller ja, det var sol, men inte så varmt & himla blåsigt..

på onsdagen gick vi ut, så här snygga var jag, nattis & sofia då ;P
image173

& jag & emil var såhär söta:
image174

& natalie var såhär kissnödig ;P
image175

haha, eller inte, men hon härmar "dam" skylten som hänger på väggen, visst söt?

sen kom det några dagar med solande. emil köpte harry potter boken till mig, så jaaa, då fick han faktiskt skylla sig själv om jag inte var social mot honom de två dagar det tog att läsa ut den ;P

jag var ute med systrar & fotade också, men jaa, vi höll på att blåsa iväg så blev inte så bra, + att ljuset var dåligt.. men ja, om man vill gömma sig för blåsten så kaan man göra såhär:


men det VAR vackert:


på måndagen så åkte jag & emil hem till honom, vi skulle hälsa på hans mormor, & sen skulle jag ju på intervju..
det var mysigt att vara ensamma, blir ju ganska mkt när man är många personer i en liten stuga, men men..
vi tittade på charmed & myste..
intervjun gick bra (& ja, jag fick ju jobbet också ;P ) på onsdagen hälsade vi på hans mormor & sen körde han mig tillbaks till marstrand i sin bil, så att ullis & marcus skulle få se den =)

på torsdagen åkte vi till liseberg.. det var maaassa folk, så blev inte så mkt karusellåkande. jag hann bli dyngsur under kållerado dock, morr :P tog kort på rebecca när hon åkte slänggungan =)
image178

på fredagen så solade vi, sen fotade jag & ullis =)

på lördagen skulle vi åka hem, men innan dess så fick jag gå med rebecca & alexandra på guidad tur i borgen, intressant =)
här tittar de på utsikten


så, långt inlägg :P


Kommentarer
Postat av: Nadja

va roligt ni verkar ha haft de :D vill oxå till liseberg!

2007-08-06 @ 14:41:28
URL: http://sweetladysoul.blogg.se
Postat av: sanna

ush! jaaag hatar verkligen slänggungorna..
de är läskiga;)

2007-08-08 @ 21:32:04
URL: http://sanna88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therese, 26år, Göteborg.
..läs mer

bloglovin

101031 - sivan



100828 - louise



100821 - bröllop A&C



100820 - josephine

(smink av kristin l)


100802 - fredrik

(smink av jessica s)


100724 - louise



100605 - louise

(smink av angelica p)


100530 - emelie

(smink av sarahmaria)


100529 - ann

(smink av sarahmaria)


100528 - angelica



100525 - isabella



100524 - linnea



100421 - anna & anette


(smink av malin quist


100416 - anette

(smink av jessica skogsberg)


100408 - sara



100315 - mikael

(smink av jessica skogsberg)


100311 - [email protected]

(smink av emma lagerström)


100109 - anette






RSS 2.0