ny kamera?

Jag sitter här & klurar på att köpa en ny kamera,
det blir nog att jag kollar upp lite & sen beställer när
jag har kommit hem till min dator igen :P

Som det ser ut nu så blir det en nikon d300,
klurade på om jag skulle köpa sony a700 först,
eftersom jag har en konica minolta nu (föregångaren till sony)
& de borde likna varandra. Men när jag kände på dem
& läste på lite så fastnade jag mer för nikon..
Jag får känna på dem igen, & sen bestämma mig =)

Men ny kamera vill jag ha.. =) Känns som att jag lägger
mycket pengar på mitt fotande nu, först ny skärm, extern hårddisk
& 16gb minne. & nu snart ny kamera.. Men ja, det känns som att
om jag nu ska försöka satsa mer på mitt fotograferande så är det
bara bra.. Min kamera är ju faktiskt snart 3 år gammal & de bliiir ju faktiskt slitna.

Jaja, vi får se..

Usch, just nu är jag så väldigt sugen på att redigera, men neeej,
för det går inte, dumt :(

Kommentarer
Postat av: Janne Wiberg

Hej!



Jag missade att prata med dig på Hallstaträffen, men det var ju rätt så mycket folk.

Jag gillar ditt sätt att retuchera bilder och självklart hur du fotar. Det skulle vara kul att följa med någongång och se hur du jobbar.. Jag ska förhoppningsvis fota Cilla i sommar(blev inte av i Hallsta) och skulle behöva lite tips.:)

Men det var inte därför som jag skriver. Jag läste att du ska skaffa ny kamera, och har svårt att bestämma dig.

Jag har köpt en a700 och är väldigt nöjd med den än så länge. Om du vill så skulle vi kunna träffas och så kan du prova den.. Jag bor i Göteborg..



Borde kanske skickat ett Pm på MB i stället...:)



Ha det så gôtt!!



Mvh Janne!

2008-06-06 @ 14:02:42
URL: http://www.allfotografen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therese, 26år, Göteborg.
..läs mer

bloglovin

101031 - sivan



100828 - louise



100821 - bröllop A&C



100820 - josephine

(smink av kristin l)


100802 - fredrik

(smink av jessica s)


100724 - louise



100605 - louise

(smink av angelica p)


100530 - emelie

(smink av sarahmaria)


100529 - ann

(smink av sarahmaria)


100528 - angelica



100525 - isabella



100524 - linnea



100421 - anna & anette


(smink av malin quist


100416 - anette

(smink av jessica skogsberg)


100408 - sara



100315 - mikael

(smink av jessica skogsberg)


100311 - [email protected]

(smink av emma lagerström)


100109 - anette






RSS 2.0