home again

..eller ja, jag kom ju hem i söndags. Men då tittade jag bara på en dvd med
film från när emil var liten som han hade fått av sin mormor..
Ganska kul att se honom som bebis :P
Igår jobbade jag, var sjukt mycket folk som reste då, ujuj..
När jag kom hem så slappnade jag av med hjälp av att läsa
& sen var det mat & mer bebis-emil tittande, haha..

Jag säger då det, när jag ska hälsa på syster & m i sthlm nästa
gång tänker jag minsann flyga! Åkte ju tåg dit i fredags, resan tog 4,5 timmar
& kostade 350 kr (& det kostade det bara för att jag tog den resan som tog lång
tid, de andra resorna som tog 3 timmar kostade minst 700..)
När jag kommer fram & de hämtar mig på stationen frågar m varför jag inte tog
flyget. Jag undrar då om det inte blir väldigt långt för dem att hämta mig
på arlanda.. Då säger marcus att bromma finns ju & det är ungefär lika långt
som att hämta vid tåget. Så när jag skulle hem på söndagen
(efter att inte ha fått fotat riktigt så mycket som det var tänkt) så var det flyg som gällde.
Köper en standbybiljett för 360, lämnar in bagaget & går på flyget..
En timme senare är jag framme på landvetter, under den timmen har de
gett oss smörgås, juice & lite godis, samt varma handdukar för att torka av händerna.
Liiite mer service än på tåget alltså, då detta ingår i priset för resan..
Så ja, mer service, bekvämare & betydligt snabbare resa,
tror nog det blir flyg hädanefter.
Sen är det ju ännu ett plus att vi bor så nära flygplatsen,
tar ju bara 5-10 minuter att åka dit.

Ahjaa, nog om min resa.. Idag ska jag väl försöka fortsätta att välja ut bilder,
räkna med att ni kommer att få hjälpa mig!
Ska också ladda över bilderna på u från helgen.
Sen ska jag jobba 17-23.. Känner att jag var uppe alldeles
för tidigt idag för att orka  jobba den tiden, så ska nog sova lite
innan jobbet också..

Nej, nu ska jag leta upp någon bild ni får hjälpa mig att välja..

Kommentarer
Postat av: Nadja

Dom säger att man ska tänka på växthuseffekten, men när flyget är billigare och snabbare så varför skulle man inte välja att åka så?

2008-03-25 @ 10:09:13
URL: http://sweetladysoul.blogg.se
Postat av: Wysteriia

Förstår att du hellre tar tåget! :D

2008-03-25 @ 11:09:31
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therese, 26år, Göteborg.
..läs mer

bloglovin

101031 - sivan



100828 - louise



100821 - bröllop A&C



100820 - josephine

(smink av kristin l)


100802 - fredrik

(smink av jessica s)


100724 - louise



100605 - louise

(smink av angelica p)


100530 - emelie

(smink av sarahmaria)


100529 - ann

(smink av sarahmaria)


100528 - angelica



100525 - isabella



100524 - linnea



100421 - anna & anette


(smink av malin quist


100416 - anette

(smink av jessica skogsberg)


100408 - sara



100315 - mikael

(smink av jessica skogsberg)


100311 - [email protected]

(smink av emma lagerström)


100109 - anette






RSS 2.0