sick and tired

..så känner jag mig nu.. har varit sjuk hela helgen, vilket har varit lagom jobbigt när man har varit på en bilmässa/camping hela helgen & knappt fått sova alls.. men men, blev ju inte bättre nu när jag fick sova i min egen säng, utan känner mig ännu sämre, hostar som en tok, har knappt ngn röst, snuvig, ont i ryggen & huvudet. men jobba, det ska jag.. =/

så, helgen.. har haft väldigt kul, även fast det hade varit roligare om jag inte varit sjuk, såklart..

på torsdagen fixade vi montern, packade upp & festade, det blev den enda dagen med fest för mig, blev ju sjuk på natten sen.. hade jättekul & dansade massor. det tråkiga sen var att man inte fick sova mer än 2-3 timmar pga att vissa höll en vaken :P

på fredagen öppnade mässan, det var inte så himla mkt folk då, folk jobbar ju på fredagar + att vädret inte var så bra, det var sol, men blåste som bara den, så det blev kallt.. jag orkade inte så mkt, utan åkte till campingen & vilade under dagen, på kvällen hade jag & cilla tänkt fota, men då skulle hon vara med på modevisning, så det blev inget.. vi kikade på den, sen när vi gick tillbaks till campingen gick jag & lade mig ist, orkade inte vara uppe, men fick inte sova så mkt för det, dumt =/

på lördagen var det mer folk, men vädret var knas också, först spöregnade det till 1-2, sen växlade det mellan sol & regn hela dagen.. vi hade uppträdanden på scenen & sånt..
på eftermiddagen var det prisutdelning & emil vann pris :D första pris också, är så glad för min älsklings skull! :D Meguiar's Show n' Shine var det han vann :D

på kvällen lyckades jag & cilla få till en fotning, men ni får vänta tills bilderna är klara innan ni får se dem :P
efter det gick vi & tittade på modevisningen, eller ja, underklädes-showen. putte tyckte att jag skulle fota den, so i did. även fast jag inte var ett dugg sugen på det =/ men ja, kunde bara fota tills en viss gräns, när tjejerna började slita av sig bh´arna & hade trosor som visade mer än de döljde så kände jag att, nej jag vill inte!
usch, det var verkligen pinsamt! :(

på söndagen var jag lite piggare iaf, även fast halsen bara blev sämre & sämre. vädret var underbart med gassande sol, äntligen =) gick omkring med emil & fotade lite, sen fotade jag montervärdinnorna & lite gruppbilder.. sen började folk åka hem, & jag fick skiljas från emil, usch, det gör lika ont varje gång :(
jag & cilla åt langos, sen packade hon ihop & sen var det smink & hår som gällde..
vi fotade ute på en åker innan vi åkte hem & tror de bilderna kommer bli riktigt bra, wie :D

lite bilder från helgen:

baby alice uppträder & värdinnorna dansar =)

 
agaton uppträder med mammas lilla bäbis, haha, mest pinsamt :P

gick omkring & fotade lite med emil, men hittade inte så mkt att fota, många hade ju åkt på söndagen..
men denna bilen var lite rolig


 
emil tittar in en fälg på en svart eclipse :P
 
ena sidan av vår monter, emils oranga bil lyser ganska bra ;P

  
anders bil, som emil hjälpt till att fixa =)


nu ska jag iväg & jobba, ska bara ta en ipren först & hoppas att den hjälper =/
är inte ett dugg sugen på att jobba, vill fixa med bilder juuuuu! :(


haha, ni får se en liiiten tjuvtitt på våra två sessioner iaf, kan inte hålla mig :P
oredigerade, bara förminskade, ordentligt :P
image147 image146

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Åh va kul o se bilder :D *wee* Kommer bli sjukt bra! ;D

2007-07-02 @ 19:02:57
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Emelinda

Ohh vill se bilderna på Cilla ju, ser iaf fett najs ut det lilla man ser här :D

2007-07-02 @ 20:03:16
URL: http://emelinda.blogg.se
Postat av: Ellinor

Älskar bilderna längst ner :)

2007-07-02 @ 20:48:35
URL: http://sharpen.blogg.se
Postat av: Wysteriia

Nu är jag på msn! :D Ser dock inte dig där? ;P

2007-07-02 @ 20:58:38
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Vexy

Jättefina bilder.
älskar den med blå himmel

2007-07-02 @ 22:18:07
URL: http://vexy.blogg.se
Postat av: Sandra Gee

Hej så du va i Mantorp :P Vad tyckte du om Baby ALice då? :)



Kram

Sandra!

2009-01-16 @ 03:03:46
URL: http://sandragee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therese, 26år, Göteborg.
..läs mer

bloglovin

101031 - sivan



100828 - louise



100821 - bröllop A&C



100820 - josephine

(smink av kristin l)


100802 - fredrik

(smink av jessica s)


100724 - louise



100605 - louise

(smink av angelica p)


100530 - emelie

(smink av sarahmaria)


100529 - ann

(smink av sarahmaria)


100528 - angelica



100525 - isabella



100524 - linnea



100421 - anna & anette


(smink av malin quist


100416 - anette

(smink av jessica skogsberg)


100408 - sara



100315 - mikael

(smink av jessica skogsberg)


100311 - [email protected]

(smink av emma lagerström)


100109 - anette






RSS 2.0