typiskt.

..typiskt att bloggen försvann i evigheter lagom när jag la upp hemsidan
& ville ha era åsikter om den :P
så länkar igen, www.operfekt.com, vad tycker ni?=)

Annars har man märkt hur stor del av ens surfande som är att läsa bloggar.
Det fanns ju knappt ngt alls att göra vid datorn när man varken kunde läsa nya blogginlägg eller blogga, haha..

Jag är ledig idag, det är skönt! Har inte gjort så värst mycket dock,
läst klart en bok, jag dödade mitt barn, så hemskt att sånt kan hända,
men bra att hon går ut med det så att sjukvården får upp ögonen för
sjukdomen.. Det har blivit mycket läsande på sista tiden,
är väl en sån period antar jag =)
Annars ska jag väl fixa i stallet & ta ut shadow för en ridtur sen,
är ju alldeles lagom varmt ute. Det var länge sen jag red nu,
måste ta tag i det där, men jag är så seeeg.

Sen ska jag försöka redigera lite bilder också, visar nog upp det sen =)

Fick ett sms från M också, vi ska visst festa i helgen, 
jag & e skulle ju försöka spara pengar, haha :P
Så får se, en sak som jag verkligen verkligen skulle behöva
lägga pengar på är ett frisörbesök, vågar inte ens säga hur länge
sen det var jag klippte mig/färgade håret, haha!
(hade ju ett frisörbesök inbokat för en månad sen ungefär,
men då blev pappa sjuk så att jag åkte till eskilstuna ist..)

Nej, ska nog ta & redigera lite nu =)

(glöm inte att säga vad ni tyckte om hemsidan! :D)

Kommentarer
Postat av: Nadja

Hemsidan är jätte fin :D

2008-04-01 @ 15:04:18
URL: http://sweetladysoul.blogg.se
Postat av: Helena

Jättefin sida och superfina bilder.

2008-04-03 @ 09:47:11
URL: http://www.ohdarling.org
Postat av: ullio

Jag har också nyss läst den.. Och man blir ju liiite nojig att det ska hända en själv!

Jag har slut på böcker här nu.. Buuhuuuu! Har bara en gammal Stephen King-bok att läsa nu, så vi hoppas att bebis kommer snart så att jag inte behöver "tidsfördrivet".. *s*

2008-04-22 @ 11:16:50
URL: http://blogg.aftonbladet.se/3394

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therese, 26år, Göteborg.
..läs mer

bloglovin

101031 - sivan



100828 - louise



100821 - bröllop A&C



100820 - josephine

(smink av kristin l)


100802 - fredrik

(smink av jessica s)


100724 - louise



100605 - louise

(smink av angelica p)


100530 - emelie

(smink av sarahmaria)


100529 - ann

(smink av sarahmaria)


100528 - angelica



100525 - isabella



100524 - linnea



100421 - anna & anette


(smink av malin quist


100416 - anette

(smink av jessica skogsberg)


100408 - sara



100315 - mikael

(smink av jessica skogsberg)


100311 - [email protected]

(smink av emma lagerström)


100109 - anette






RSS 2.0