måndag

Jag vet, jag vet! Jag är sämst på att blogga,
men egentligen är det väl bättre att jag bloggar
när jag känner för det än bara för att jag känner att jag måste.
Avundas verkligen inte större bloggar som "måste"
uppdatera dagligen. Idag kommer det ramla in lite
favoritporträtt iaf.

Ska försöka vara duktig idag, välja ut fler bilder på Linda,
välja ut bilder på Bina (vart ääär du, ser dig aldrig på msn längre :( )
Sen ska jag försöka fixa lite med julklappar & så också,
& även försöka tvätta lite.
Jag ska försööka att inte fastna framför ngt spel eller med en bok
(även fast jag kommer att få svårt att hålla det om jag får hem en
bok jag beställde i förra veckan, har väntat på den boken sen i våras!)

Neej, dags att sätta igång då, ska göra en lista så att jag
har lite koll på mig själv =)

att göra:
välja bland lindas bilder  [x]
välja bland binas bilder   [x]
tvätta   [x]
fixa med julklappar   [x]

Lär ju kanske bli tvungen att gå ut i stallet också,
brukar bli så, fast känner inte att jag har tid egentligen =/

Kommentarer
Postat av: Annika

Det är otroligt skönt att inte ha det där tvånget att man måste uppdatera bloggen varje dag. Det funkar ju inte för oss lite mer kreativa bloggare, där det hela tappar poängen om det inte är en drös med snygga bilder i varje inlägg :P

Jag avundas dig för jag misstänker att du har sjukt många bilder som du skulle kunna publicera här om du har brist på annat att blogga om :)

2008-11-17 @ 13:26:56
URL: http://annikasvenmarck.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therese, 26år, Göteborg.
..läs mer

bloglovin

101031 - sivan



100828 - louise



100821 - bröllop A&C



100820 - josephine

(smink av kristin l)


100802 - fredrik

(smink av jessica s)


100724 - louise



100605 - louise

(smink av angelica p)


100530 - emelie

(smink av sarahmaria)


100529 - ann

(smink av sarahmaria)


100528 - angelica



100525 - isabella



100524 - linnea



100421 - anna & anette


(smink av malin quist


100416 - anette

(smink av jessica skogsberg)


100408 - sara



100315 - mikael

(smink av jessica skogsberg)


100311 - [email protected]

(smink av emma lagerström)


100109 - anette






RSS 2.0