då & nu

snodde den här från nadja =)

FÖR 10 ÅR SEN;

-var jag 13 år & hade börjat högstadiet.
Jag gjorde väl lite dumheter med mina kompisar,
men inte så farligt mkt, var ju fortf ung, även fast man
allt testade både alkohol & cigaretter. 
Precis för 10 år sen så var jag säkert i stallet,
eftersom jag hyrde häst över lovet fina fina karuso :D


FÖR 5 ÅR SEN;

var jag 18 år. jag gick tredje året på natur & dejtade mitt ex.
(oj så många år jag slösade på honom =/ )
det festades väl en del, hade ju fyllt 18, så fest onsdag,
fredag & lördag var väl inte ovanligt.. annars var jag väl ganska
skoltrött.



FÖR 1½ ÅR SEN;

var det sommar, var på öland den semestern.
 
funderade på om det skulle vara jag & c, men bestämde mig för att fortsätta försöka.

jag köpte mina blixtar, vilket gjorde att jag utvecklades mycket med fotograferingen.
  (första bilden är från när jag invigde blixtarna)

image307annars var det nog mitt livs värsta sommar.
det hände så mycket dåliga saker att det var helt sjukt,
bland annat så ramlade min då 8åriga systerson ner från
ett fönster på andra våningen.

 usch, det gör ont i mig att se bilden :'(
sån tur att han klarade sig, han landade på betong liksom.

mådde inte så bra denna sommaren, så jag läste väldigt mkt.
under juni månad läste jag 32 tjocka böcker,
& det samtidigt som jag jobbade heltid.. jag kopplar från & slappnar av
när jag läser, därför det blev så många böcker.

FÖR ½ ÅR SEN;
var det sommar (fast vilken sommar sen, fnys!)
jag spenderade tiden jag var ledig med världens underbaraste emil,

så jag växlade mellan gbg & eskilstuna.


vi umgicks med veronica mkt, saknar dig.

fjolla blev sjuk så vi var tvungna att låta henne gå. saknar dig älskade katt :'(

 image160

jag bodde tillsammans med syster i en trea på 129 kvadrat mitt inne i stan *saknar lite*

jag fotade syster, efter att ha haft en ganska lång fotopaus..


jag jobbade på lidl & var skaaapligt trött på det.


NU;

jag bor tillsammans med min älskling på landet utanför gbg.

jag jobbar på ett jobb där cheferna faktiskt bryr sig om sina anställda.

jag har börjat rida igen, kul!

jag längtar till jul, men har noll julkänsla =/

jag är lite småsjuk & hoppas att det inte ska bryta ut mer.

jag längtar tills jag ska åka & hälsa på familj & vänner under mellandagarna, miss u all!


Kommentarer
Postat av: Louise

Vilken härlig lista att se tillbaka på livet på det sättet. Och se vad som har förändras både till det bättre och kanske sämre.

Ha de så bra!
Kram Louise

2007-12-19 @ 18:03:04
URL: http://louisesa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therese, 26år, Göteborg.
..läs mer

bloglovin

101031 - sivan



100828 - louise



100821 - bröllop A&C



100820 - josephine

(smink av kristin l)


100802 - fredrik

(smink av jessica s)


100724 - louise



100605 - louise

(smink av angelica p)


100530 - emelie

(smink av sarahmaria)


100529 - ann

(smink av sarahmaria)


100528 - angelica



100525 - isabella



100524 - linnea



100421 - anna & anette


(smink av malin quist


100416 - anette

(smink av jessica skogsberg)


100408 - sara



100315 - mikael

(smink av jessica skogsberg)


100311 - [email protected]

(smink av emma lagerström)


100109 - anette






RSS 2.0