lista



PERSONLIGT
vad heter du: therese
vart bor du: eskilstuna
hur lång är du: 160
ögonfärg: blå
hårfärg: hmm, typ brunrött med ljusa slingor

SENASTE PERSON SOM:
du sov i samma säng som: emil
du pratade med: På mobilen:  emil På msn: emil
du gick på bio med: emil, tror anders var med också..
som såg dig gråta: natalie
skällde på dig: vet faktiskt inte..

HAR DU NÅGONSIN:
sagt ?jag älskar dig? och menat det: ja, det är klart, säger det & menar det varje dag..

bråkat med ditt husdjur: njah, inte direkt, men lekt har jag..
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: njaeh
har du varit kär i någon du inte haft någon chans på: nja, förälskad kanske
är du ensam nu: ja
låt som fastnar i ditt huvud ofta: varierar.. inte ngn jag kommer på nu iaf..
vill du gifta dig: ja, nu vill jag det, hade jag fått frågan för ett år sen hade svaret varit ´jag vet inte.´
vill du ha barn: ja, ngn gång..

XTRA STUFF:
vem är din bästa vän: emil
vad är du mest rädd för: att mista ngn jag älskar
vilka kläder sover du i: trosor eller inget alls..
vart vill du gifta dig: jag vet inte, det har vi inte riktigt planerat än :P
vem hatar du verkligen: jag kan inte direkt säga att jag hatar ngn..
kör du bil: nej, har inte körkort än..
har du ett jobb: ja
gillar du att ha folk omkring dig: det beror på humör
är du ett hälsofreak: haha, NEJ.. 
har du någon tatuering: nej.
har du någon piercing: i naveln

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU:
gråtit: ja (min bebis är sjuk ju)
köpt någonting: ja
varit sjuk: ja (men tror jag börjar bli bättre nu)
sjungit: njah, lite tyst för mig själv
sagt ?jag älskar dig?: jaa
velat säga till några att du älskar dem: njaah
träffat någon ny: haha, träffar nya personer dagligen, det hör liksom till jobbet..
saknat någon: ja, saknar emil maassor
kramat någon: ja
kysst någon: nej

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hej! Får jag fråga vad du har för kamera? :D

2007-12-12 @ 17:39:03
URL: http://www.sarahohrns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therese, 26år, Göteborg.
..läs mer

bloglovin

101031 - sivan



100828 - louise



100821 - bröllop A&C



100820 - josephine

(smink av kristin l)


100802 - fredrik

(smink av jessica s)


100724 - louise



100605 - louise

(smink av angelica p)


100530 - emelie

(smink av sarahmaria)


100529 - ann

(smink av sarahmaria)


100528 - angelica



100525 - isabella



100524 - linnea



100421 - anna & anette


(smink av malin quist


100416 - anette

(smink av jessica skogsberg)


100408 - sara



100315 - mikael

(smink av jessica skogsberg)


100311 - [email protected]

(smink av emma lagerström)


100109 - anette






RSS 2.0