how fun

 dessa + några rader till räknade jag idag på jobbet, det var 1437 st, eller ngt sådant ;P

ikväll händer inte mkt, jobbar ju 9-18.30 imorgon.. ska nog lägga mig & läsa snart, orkar verkligen inte sitta framför datorn =/ trots att jag faktiskt VILL berätta om helgen, finns ju massor att berätta, men ja..

kan ju dra det nu iaf,

på torsdagen i sthlm så krockade 2 av de 6 bilar som skulle ställa ut.. en av bilarna, suzzis bil zpite fick ett stort hål i fronten:
 och jens bakspoiler var alldeles lös & bucklig/repig.

sen åkte vi kryssning till åbo, vi åt god middag & jag köpte massa godis & en bacardi grand melon =)
man fick lite klaustrofobi när man gick på bildäcket, det var himla trångt.


på fredag morgon kom vi fram, vi åkte bil till tampere (tammerfors) det var ganska kul att åka karavan med alla roliga bilar, även fast jag sov större delen av vägen..  ;P

när vi kom fram till mässan var det biltvätt som gällde


fast inte för suzzi, hon åkte iväg med sin bil till ett garage, för att försöka fixa det gigantiska hålet.

jag passade på att ta lite bilder på bilarna när de var färdigtvättade =)

   
färgglatt =)           emils bil                henkes bil                 lucas bil     

sen körde vi in bilarna till vår mässplats, den största platsen på mässan =)
där var det putsning som gällde
  
emil, jens & lucas putsar (fast lucas ville inte vara med på bild ;P )

när putsningen var klar så åkte hälften av oss till garaget för att hjälpa suzzi med bilen, men vi åkte till hotellet för att checka in, vila & äta =) and we did.. jag var ju jättetrött, sov 5 timmar natten till torsdagen, sen 5 timmar på båten & jaaa, jag behöver sömn :P så jag sov väl 1 timme, sen gjorde vi oss iordning & gick med henke & kicki & åt i restaurangen på hotellet, tokgod mat hade de =)

på lördagen var det mässa, men först hotellfrukost, me liiike! :D
det hade hänt mkt på mässan under gårdagen, när vi fixade med våra bilar så fanns det inte mkt bilar där alls, men nu var det proppfullt & massa fina bilar var det =)

suzzi & de andra hade lyckats fixa med frontspoilern iaf (heter det så emil?) & de hade fått den lackad också, så nu var det "bara" att montera den.. men de hann, & man kunde inte ens se att krocken hade skett :O
 


jens hade också lyckats bra med sin bil, syntes inte mkt där heller..

sen var väl dagen ganska lugn, jag gick omkring där i mitt oranga linne som matchar emils bil ;P
vi gick omkring så jag kunde få fota lite, & måånga fina bilar fanns det =)
 sååå söt! =)  
 häftiga stolar!
 haha, inte särskilt snygg lack, men den SYNS ju iaf.. ;P
  söt =)
  fäärger =)
  gillar lackerna på dessa =)
så ville henke att jag skulle ta lite kort på honom & kicki, so i did =)

sen ville sebbe & stefan kramas eller ngt ;P


på kvällen var det förfest, vi bar in en extra soffa i anders & stefans hotellrum =)
jag hade jätteroligt, pratade massor med alla & så, riktigt roliga människor =)

sen skulle vi ut.. vi kom dock 10 minuter försent där vi hade bokad plats, dumt =/
så de tjuriga vakterna ville inte släppa in oss =/
så vi skulle gå till ett annat ställe.. på vägen dit så jagade anders stefan av ngn anledning..
stefan hoppade över en kedja som var spänd mellan två betongkoner, anders hoppade inte..
han sprang rakt in i den & träffade strax under knäna, ramlade framåt & landade på knän, sen armbågar & ansikte.. aj :( det var riktigt läskigt =/  men ja, till slut kunde han gå någorlunda, vi fick hjälp av snälla människor & så. vi tyckte att han skulle till läkare, men det tyckte inte han, han ville ha GROGG ;P
..& vi kunde ju inte tvinga honom, men det förstörde ju stämningen minst sagt.. men vi gick iaf till en klubb & anders kom faktiskt in ( han kunde ju som sagt var knappt gå själv) men då hade sebbe inte med sig sitt legg, så vi gick igen.. anders & stefan tog en taxi hem & resten av oss gick till taxikön, som var låång.. men ja, vi hade det ganska roligt där ändå & jag hade det ganska mysigt, med en underbar emil som väärmde mig, hade ju bara linne på mig.. så kom vi hem vid halv 4, utan att ens ha kommit ut till en klubb, haha, vilken kväll! men jag haade faktiskt kul ändå =)

söndag morgon vaknade jag kl 7, haaatar verkligen att jag inte kan sova länge efter att ha druckit alkohol, knas knas =/ alla var lagom sega på mässan, jag, emil, henke & kicki spelade bluffstopp för att fördriva tiden, jag vann ganska ofta ;P sen tog jag lite mer bilder =)
  toksött :D
 denna var snygg, gillade färgerna =)
 lucas bil är häftig =)

sen åkte vi till båten, åt middag nästan på en gång.. sen fick jag tokont i magen, så jag vilade i hytten, emil tyckte inte att jag skulle gå upp, så jag fick skriva upp vad jag ville ha från taxfreen, blev mer godis & en bacardi razz
sen låg jag & kikade i taxfreekatalogen, fanns massa snygga bilder där, gillade denna:
image109

men det roligaste på hela resan hände när vi kom tillbaks till sthlm..
jens kompis måns som var med hade tydligen hittat ngn tjej, för han sov inte i deras hytt iaf.. så när båten kommer fram så kommer inte han till jens bil.. det går ju inte att ringa på båten heller, inte när man är i hytter iaf.. så vi åker av båten & väntar på att måns ska kliva av.. & folk strömmar ur båten, men ingen måns.. sen åker båten igen & ingen måns har gått av.. HAHA.. så han får åka till åland, gå av där & ta första båten tillbaks.. lite komiskt är det, han lääär ju få höra det.. haha..



oj, det blev låångt, undrar om ngn tar sig igenom det ;P nej, nu ska jag gå ut med råttan (hunden) & ringa älsklingen.. nattnatt

Kommentarer
Postat av: Emil

Japp det heter frontspoiler älskling. Ler. Du är så duktig så. Gillade detta inlägget, summerade hela helgen. Fina bilder också. Var jens mammma som fick berätta för Måns att han var påväg tillbaka för Finlad. Jag talade med Lukas om detta, och vi båda sa att vi skulle betalat för att se Måns min när han fick höra det. Vi hade kul i vilket fall. Och min älskade sötnos var så mysig. Hon gick runt på mässan i ett linne som matcha min bil och delade ut produkter från Hagmans :D Best Girlfriend EVER! alla kategorier! Puss!

2007-06-02 @ 16:52:26
URL: http://piegacuz.lmkonsult.se
Postat av: Wysteriia

Men va har ni varit på för rolig mässa? :)
O du, dom där fröpåsarna brukar vara mina uppgift på sommaren....grrr ;)
Men jag vill också fota studsmatta!!!! :D

2007-06-05 @ 10:11:10
URL: http://wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therese, 26år, Göteborg.
..läs mer

bloglovin

101031 - sivan



100828 - louise



100821 - bröllop A&C



100820 - josephine

(smink av kristin l)


100802 - fredrik

(smink av jessica s)


100724 - louise



100605 - louise

(smink av angelica p)


100530 - emelie

(smink av sarahmaria)


100529 - ann

(smink av sarahmaria)


100528 - angelica



100525 - isabella



100524 - linnea



100421 - anna & anette


(smink av malin quist


100416 - anette

(smink av jessica skogsberg)


100408 - sara



100315 - mikael

(smink av jessica skogsberg)


100311 - [email protected]

(smink av emma lagerström)


100109 - anette






RSS 2.0