jag ÄR sämst

på att uppdatera bloggen & svara/skriva kommentarer & sånt när jag är hos emil,
men jag vet inte, det finns så mkt mysigare saker att göra med den man älskar än att sitta vid datorn :P

fast ja, jag skulle ju ha kunnat göra det medan emil har varit i garaget, men då spelar jag hellre sony psp eller läser =) men men, NU ska jag skriva lite, sen försöka redigera lite bilder =) gillar dock inte att redigera bilder på ngn annan dator än min egen.. vi får se..

såå, veckan här hos emil har varit mysig, vi har inte gjort ngt speciellt, men all tid med honom är mysig..
på midsommarafton var vi hos en av hans gamla klasskompisar & festade, det var riktigt roligt (roligare än vad jag trodde att jag skulle ha) vi hade himla tur när vi skulle hem till magnus & sova sen, vi fick tag på taxi! hade inte varit så himla kul att gå i spöregnet =/ (det var ju faktiskt midsommar= regn)

image136
igår var vi på liseberg, sååå mys & roligt! vi åt massa sockervadd, popcorn & glass, åkte massa karuseller & spelade spel =) vi spelade ett dansspel som var jätteroligt (& jobbigt), ett sånt skulle man ha hemma, ett kul sätt att få motion :P vi valde en bra dag att gå dit på iaf, det var inga köer alls, man gick från den ena karusellen till den andra, det var först på eftermiddagen det blev lite kö, men jaaa att stå i kö kan vara ganska mysigt det också ;D

idag har vi varit runt lite i gbg & kikat efter en blixt till min kamera (inte hittat ngn) samt köpt stroboskopljusrör (tror jag det heter) till emils bil.. sen köpte vi sushi på hemvägen, så gott så gott =)

en annan sak jag är dålig på är att ta kort när jag gör saker, typ liseberg & så.. tog inte ett enda kort & jag ska kalla mig fotograf, tssss..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therese, 26år, Göteborg.
..läs mer

bloglovin

101031 - sivan



100828 - louise



100821 - bröllop A&C



100820 - josephine

(smink av kristin l)


100802 - fredrik

(smink av jessica s)


100724 - louise



100605 - louise

(smink av angelica p)


100530 - emelie

(smink av sarahmaria)


100529 - ann

(smink av sarahmaria)


100528 - angelica



100525 - isabella



100524 - linnea



100421 - anna & anette


(smink av malin quist


100416 - anette

(smink av jessica skogsberg)


100408 - sara



100315 - mikael

(smink av jessica skogsberg)


100311 - [email protected]

(smink av emma lagerström)


100109 - anette






RSS 2.0