helgen & sånt

torsdag:
jag jobbade, på kvällen kom min älskling, tåget var en timme försenat dock.. mys mys mys att äntligen träffa honom igen, 1,5 vecka ÄR alldeles för lång tid att vara utan varandra..
det var bestämt att jag skulle göra köttbullar då för att holländarna skulle få smaka lite riktig svensk mat, (köttbullar & stuvade makaroner) men neej, då skulle de grilla som avslutning.. det gjorde inte mig ngt så, men hade ju planerat maten & grejs, så slutar det med att de bara äter här en dag?! ahjaaa.. gjorde köttbullar iaf, efter nio började vi & åt väl sen vid elva, måånga köttbullar blir det av ett kg färs ;P

fredag: lagom svårt att komma ur sängen när älskling ligger & sover, men jag lyckades ;P
jobbade & längtade hem.. på kvällen gjorde jag 2 smörgåstårtor, en med räkor & en med skinka, det tog tiiid.. åt sushi med min sötnos, mums! haha, jag åt dubbelt så många bitar som honom ;P ( 8/16 )

lördag: jag gosade med älskling, garnerade två smörgåstårtor (vaaarför glömmer jag alltid att ta kort?!) de blev fina iaf, speciellt den med skinka =) sen städade vi lite & så.. på kvällen kom jobbarkompisarna hit, vi åt smörgåstårta (åååh så goda de var, jag är bäst) förfestade & spelade ölspelet (eller vad det heter) det var kul :D
jag fick ett jättefint rosarrangemang av veronica & marcus & sen fick jag ett presentkort på ikea av alla jobbarkompisar, tacktacktack :D sen gick vi till lotus, vääldigt mkt folk ute, men det var roligt.. dumt dock att man inte fick gå ut & ta luft =/  dansade & dansade & dansade mest =) när vi gick hem kände jag hur väääldigt ont jag hade i fötterna =/ emil var en ängel & masserade mina fötter i minst en halvtimme, hade sååå ont, läskigt..

söndag: bakisdag ;P eller ja, var väl inte bakis, mest väldigt trött.. vi åt mcdonalds & tittade film, white noise, den var läskig =)

måndag: äntligen pigg igen ;P vi tog en promenad till slagstaglass med chico, det var sol ute men inte aaaalls så varmt som det såg ut =/ men glassen var tokgod som vanligt, me love :D men sen var jag halvt ihjälfrusen, så vi tog bussen hem.. på kvällen lagade vi mat, fläskfilé strips, vitlökssmör & sallad.. det skulle vara champinjoner till också, men jag klantade mig lite.. satte på fel platta så botten på plastbunken champinjonerna låg i smälte, ooouuups!

tisdag: dagen började bra, haha.. tänkte lyxa till det lite med pannkakor till frukost, sista dagen emil var här ju.. så när jag ska hälla i mjölk i smeten så råkar jag tappa paketet så det kommer mjölk på hela golvet & hela mig.. jag står i princip bara & gapskrattar.. men ja.. smeten blir färdig & medan den får stå kallt ett tag så ska jag fylla på katternas vattenskål. jag ska precis ställa ner den fulla skålen när fjant hoppar under min arm & stöter till skålen så att nästan allt vatten spills ut, knaskatt! jag sätter mig ner & skrattar.. tur att moppen redan var framme iaf :P
sen steker jag sisådär en miljon pannkakor (eller ja, 23?) innan jag äntligen får äta =) sen var väl hela dagen mest en nerräkning tills emil skulle åka hem.. =( vet ju att han måste, men känns ändå så feeel att vara ifrån honom, felfelfel.. men ja.. saknad är bra, får väl tänka så..


uj, låångt det blev =)

Kommentarer
Postat av: Vexy

Tack vännen <3
Kolla i min bilddagbok, finns massa bilder från i lördags där.
finns en länk på min blogg.

2007-05-02 @ 12:08:53
URL: http://vexy.blogg.se
Postat av: Vexy

Oh btw... Kika i min bilddagbok, där finns fler bilder från i lördags. länk finns på bloggen.

2007-05-02 @ 12:10:01
URL: http://vexy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therese, 26år, Göteborg.
..läs mer

bloglovin

101031 - sivan



100828 - louise



100821 - bröllop A&C



100820 - josephine

(smink av kristin l)


100802 - fredrik

(smink av jessica s)


100724 - louise



100605 - louise

(smink av angelica p)


100530 - emelie

(smink av sarahmaria)


100529 - ann

(smink av sarahmaria)


100528 - angelica



100525 - isabella



100524 - linnea



100421 - anna & anette


(smink av malin quist


100416 - anette

(smink av jessica skogsberg)


100408 - sara



100315 - mikael

(smink av jessica skogsberg)


100311 - [email protected]

(smink av emma lagerström)


100109 - anette






RSS 2.0