lista

Pratar du fortfarande med den du kysste senast?
- så ofta jag kan.

Har du sett din bästa vän gråta?
- ja..

Vad åt du senast?
- potatisgratäng & grillad kyckling, mums!

Har du fått nån komplimang idag?
- massor, av emil.

Är du polare med grannarna?
- haha, har ju knappt ens sett dem?!

Vilka språk talar din mamma?
- svenska, inget mer, hon är inte särskilt intelligent ;P

Vilka länder har du bott i?
- sverige 

När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
- i måndags
 
Gay? 
- nej

Suger det här?
- äh, det är kul :P

Har du varit på stranden?
- haha, ja? men inte i år.

Minns du din/dina musiklärares namn?
- jahaa, fast inte alla jag har haft.

Hur bra är sin syn?
- jag har linser/glasögon, räcker det som förklaring? ;P

Har du varit på party?
- haha, jaa, nån gång typ :P

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
- uh, neeej, de är läskiga :S

Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
- att jag inte har ngn ;P

Har du vart utomlands?
- jahaa..

Vilket är det bästa bröllop du varit på?
- min frisörs bröllop =)

Var är dina syskon just nu?
- u är i södertälje & n är i badrummet, de andra är väl hemma hos sig, på olika ställen i eskilstuna

Vad var den senaste drömmen som du minns?
- hmm, tror jag drömde ngt inatt, var ngt om fotning, en utmaning på mb, försökte övertala syster att vara med..

Vilken tid gick du upp imorse?
- 6, alldeles för tidigt :P

Vad ska du göra i helgen?
- jobba & längta tills tisdagen

Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
- "hej älskling! ler. jag sitter & hjälper mina gruppkompisar med deras presentation nu. går bra. ler. de vill att jag skall göra presentationen. hehe. saknar dig massor! är så mysigt väder. skulle vilja stoppa in dig i bilen & åka till en mysig strand. bara du & jag. sitta & mysa. MUMS! ler. pirrpirrpirr! är ngn skum person som skickar tomma sms till mig. lite skumt är det. älskar dig! kyss!"

Har du färglinser?
- nej, men jag har linser

Vad gjorde du klockan två inatt?
- sov, började ju jobba 7 imorse.

Vad är det första du gör på morgonen?
- tar på mig & går ut med råttan.

Vad ska du göra efter det här?
- skulle ha gjort saker, men blir nog att jag lägger mig & läser =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therese, 26år, Göteborg.
..läs mer

bloglovin

101031 - sivan



100828 - louise



100821 - bröllop A&C



100820 - josephine

(smink av kristin l)


100802 - fredrik

(smink av jessica s)


100724 - louise



100605 - louise

(smink av angelica p)


100530 - emelie

(smink av sarahmaria)


100529 - ann

(smink av sarahmaria)


100528 - angelica



100525 - isabella



100524 - linnea



100421 - anna & anette


(smink av malin quist


100416 - anette

(smink av jessica skogsberg)


100408 - sara



100315 - mikael

(smink av jessica skogsberg)


100311 - [email protected]

(smink av emma lagerström)


100109 - anette






RSS 2.0