tråkmåns

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
hmm, fler än jag använder, 5st (vet inte vad 2 av dem går till ens)
Vilken svordom använder du mest?
svär inte alls, vet inte varför, tror jag tycker att det låter fult :P
Äger du en iPod?
nej
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
det beror på, men oftast ja.
Vilken var den senaste filmen du såg?
spiderman III
Har några av dina vänner barn?
ja
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
först skulle jag nog ta en ordentlig shoppingtur, sen skulle jag nog köpa en resa.
Har någon någonsin kallat dig lat?
haha, jo..
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
hmm, varken eller.. men ja, vanlig, gillar inte choklad
När var senast någon stötte på dig?
jag vet inte, lägger inte märke till sånt..
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
berg-och dalbana
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
det gör de säkert.
Tittade du på tecknat när du var liten?
det är klart!
Hur många syskon har du?
5 systrar
Äger du några band t-shirts?
nej
När flög du senast?
hmm, två år sen tror jag det var..
Läser du för skojs skull?
alltid.
Pratar du några andra språk?
engelska & lite tyska
Har du en stationär dator eller en laptop?
en stationär dator.
Vilka gör du, önskningar eller planer?
nja, mer funderingar
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
nej.
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
spelar ingen roll
Vad har du med dig in på bion?
godis eller popcorn & coca cola
Vem var din favorit lärare?
en av lärarna på högstadiet, silver..
Vad har du för väder?
molnigt
Har du en blogg?
haha, ja?
Vilken är din favoritdrink?
splash
Gillar du din boendesituation?
ÄLSKAR min lägenhet, storleken, läget. önskar bara att emil bodde här också..
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
tillräckligt (gillar sömn)
Äter du frukost dagligen?
oftast iaf.
Är dina dagar fullbokade och stressiga?
nja, beror på.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
inte för att jag går i skolan meeen.. neej, kan jag väl inte påstå att jag gjorde.
Vilken är din favoritfrukt?
just nu, kiwi
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
nja, inte direkt
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
ganska, eller ja, stör mig på felstavningar & särskrivningar
Vad var det senaste du åt?
kex
Hur valde dina föräldrar ditt namn?
ingen aning :P
Gillar du senap?
nej, inte alls.
Sover du på sida, mage eller rygg?
på höger sida
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
ingen aaaaning
Har du någonsin köpt något från eBay?
mjo, eller en fotografvän har handlat till mig där, fotogrejer u know..
Tycker du om att krama folk?
jaaaa
Skulle du säga att du är trendig?
äh, beror på, tar på mig det jag tycker är snyggt..
Äger du en digitalkamera?
japp, en digital systemkamera närmare bestämt
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
det beror på vem det gäller..
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
oj, många..
Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser?
om det funkar för dem så, jag har emil & där är det maaaassa känslor inblandade =)
Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
nej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therese, 26år, Göteborg.
..läs mer

bloglovin

101031 - sivan



100828 - louise



100821 - bröllop A&C



100820 - josephine

(smink av kristin l)


100802 - fredrik

(smink av jessica s)


100724 - louise



100605 - louise

(smink av angelica p)


100530 - emelie

(smink av sarahmaria)


100529 - ann

(smink av sarahmaria)


100528 - angelica



100525 - isabella



100524 - linnea



100421 - anna & anette


(smink av malin quist


100416 - anette

(smink av jessica skogsberg)


100408 - sara



100315 - mikael

(smink av jessica skogsberg)


100311 - [email protected]

(smink av emma lagerström)


100109 - anette






RSS 2.0