en klok människa sa en gång..

Pratade lite med min vän veronica på msn idag,
berättade att det börjar kännas lite läskigt att flytta.
Eller ja, inte själva flytten, den längtar jag till,
att få skapa ett liv tillsammans med den jag älskar,
att få sova tillsammans varje natt & träffas varje dag.
jag längtar..

Det som känns känns läskigt är inte att flytta dit,
utan att flytta härifrån, att lämna allt & alla.
Har ju bott här i hela mitt liv, har allt här,
mina vänner, min familj. Ja, allt utom kärleken..
Men jag ångrar mig absolut inte, det här känns så rätt,
så det KAN inte vara fel.. Känns bara, jag vet inte, läskigt.
Läskigt att lämna syster ensam, är hon redo för det,
egentligen? Men natalie, jag kommer ALLTID finnas för dig
& ullis bor inte så långt bort, du vet att hon & m alltid ställer upp.

Haha, nu gråter jag, don´t know why..

men men, ska avsluta med att citera tidigarenämnda veronica:

"se det som...
att du uppgraderar ditt hem.
flyttar från en enplansvilla till en villa med två våningar.
eskilstuna kommer alltid vara ditt hem... likaså göteborg."


Du är klok vännen, & bra, tro inget annat!

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Det kommer gå så bra o flytta + att du kommer ju åka hem då o då o alla dina vänner o familj hälsa på dig! :D
Vi ska fota i början på Oktober! :D Vi kanske hinner ses något när jag e där? Kommer vara där 3 dagar :P

2007-09-14 @ 01:47:51
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Nadja

De är bara ångest, de får man alltid de vore konstigt om du inte kände så säger jag. Det är som när folk gifter sig nångång under planeringen eller innan giftermålet så får man kalla fötter och börja tänka konstiga tankar men man vet ju innerst inne att de man gör är rätt! =)

2007-09-14 @ 09:31:23
URL: http://sweetladysoul.blogg.se
Postat av: Farelyne

Ååh nu måste jag fjäska lite, tror inte jag har kommenterat varken din blogg eller hemsida, MEN GUUUD vad du är duktig=)
Är inne på din hemsida varenda dag och kollar på dina bilder och hoppas att jag också kommer att bli så duktig:)

2007-09-17 @ 19:06:31
URL: http://farelyne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therese, 26år, Göteborg.
..läs mer

bloglovin

101031 - sivan



100828 - louise



100821 - bröllop A&C



100820 - josephine

(smink av kristin l)


100802 - fredrik

(smink av jessica s)


100724 - louise



100605 - louise

(smink av angelica p)


100530 - emelie

(smink av sarahmaria)


100529 - ann

(smink av sarahmaria)


100528 - angelica



100525 - isabella



100524 - linnea



100421 - anna & anette


(smink av malin quist


100416 - anette

(smink av jessica skogsberg)


100408 - sara



100315 - mikael

(smink av jessica skogsberg)


100311 - [email protected]

(smink av emma lagerström)


100109 - anette






RSS 2.0