last week

jaaa, förra veckan bodde jag i eskilstuna, det var då det..
& förra veckan så fotade jag MASSOR, det var då det,
nu har jag massa redigering att göra ;P
(& bor i gbg, såklart)

onsdag: 
på morgonen så var
fröken konstig
men ja, hon tycker
väl kanske om bröd,
orostat ;P

lite sööt är hon dock ;D
kommer sakna henne,
felix lite också, fast han
var så elak mot fjant :(

fjant mår förövrigt jättebra
här hos emil, riktigt kul :D

på dagen så fotade jag jennyh & hennes vän
angelica, det gick braa. trots att vi inte hann så
mkt, eller ja, tiden bara försvann!
vi var ute i ett ödehus & fröös på dagen,
efter det blev jennyh lite trött & frusen, haha..

vi avslutade med lite extremsmink bilder, som jag sminkade till
samtidigt som vi kikade idol & topmodel sthlm ;P

torsdag:
image235fotade med melene, en
av mina bättre sessioner
tror jag. vi hann med så
himla mkt, jätteroligt!
5 sessioner kommer det
leda till så småningom,
måste bara hinna ikapp
med redigerandet.. ni kan
få en liten förhandstitt,
för melene har redan börjat
tjuvanvända bilden, trots att
den är helt oredigerad..

(inte för att den behöver mkt
redigering meeen ;P )


den är bara förminskad..
sen har jag ju inte sparat
den i toppkvalitet ;P

riktigt kul att hon är i gbg ofta,
vi kommer helt klart fota igen!




fredag:
jag sov ganska länge, var ju småsjuk..
sen mötte jag cilla & började sminka henne. efter en stund gick vi & mötte nadja,
samt köpte mat, hade lurat i nadja att pröva sushi, men hon tyckte det var helt okej =)
haha, snart har jag lurat in en till i sushi-träsket ;D
sen fotade vi lite, blev några olika ombyten & en extremsminkning på nadja =)

lördag:
 vaknade jag vid 8 (folk skulle komma vid 9-10)
jag hade feber & var lite allmänt inte på humör.. men men, bara att bita ihop..
vid halv tio bar natalienadjacilla där & jag började sminka alla..
efter lite tid var alla klara, så även pernilla & carro, som kom lite senare..
så vi åkte iväg till ödehuset.. såå häftigt hus, med sjukt coola miljöer =)
där fotade vi & så, hann väl inte massor, inte riktigt som jag hade tänkt,
men det blev bra ändå, helt klart.. var bara jag som var lite sjuk & inte
riktigt på humör.. men men, huset står ju kvar, kommer fler tillfällen =)

backstage innan plåtning:
 
så hittade vi en skatt! eller natalie gjorde :O


efter att vi var klara, så var det bara att åka hem & börja packa..
emil kom inte lång tid efter att jag hade kommit hem.
det var lycka att träffa honom igen efter fyyyyra långa veckor!
han tvingade mig dock att gå & sova när han såg hur trött jag
var & hur jag mådde.. så jag sov lite & efter det så började jag
packa.. hann med en del, men det var ändå mkt kvar, hade inte
riktigt räknat med hur mkt saker jag faktiskt skulle ha med..
men ja, sen vid 7 så var det lite avskedsmiddag med familjen
som gällde, mys! vi åt på beirutseller, först lite olika meza som
förrätt & efter det åt vi grillrätter, sååå gott!
efter det var det bara att gå hem & fortsätta packa, snark!

söndag:
vi gick upp tidigt för att fixa det sista till flytten, vi hade ju tänkt
åka iväg vid 12.. allt blev fixat & det var dags att ta adjö av
natalie. såå svårt :'( får tårar i ögonen bara av att tänka på det.
men allt ordnar sig till slut, eller hur syster ?

sen mötte jag upp veronica för att lämna tillbaks böcker &
säga hejdå & även syster ullis & rebecca & syster mickis + barn.
efter det kom vi iväg & då var klockan 12.52, så var inte såå illa iaf..
( sen satt jag typ & grät en tredjedel av vägen, trodde inte att
det skulle bli så svårt faktiskt.. )


efter det väntade 6 timmars bilfärd med en fjant i knät, eller ja,
hon satt i kattburen som låg i mitt knä.. hon var så duktig så min
katt under bilresan =)
när vi kom fram så tog det inte ens en tredjedel så lång tid att få
ur allt, som det tog att packa det.. men det kan ju bero på att
jag i eskilstuna bodde i en lägenhet på tredje våningen &
här hos emil bor i ett enplanshus =)
lyckades iaf packa upp alla kläder på söndagen, skönt!

..& så började äntligen mitt liv på en ny plats tillsammans med min kärlek
..and they lived happily ever after?

Kommentarer
Postat av: Jennyh

Haha kul bild på mig ;P Den snor jag!

2007-09-19 @ 23:32:45
URL: http://missjennyh.blogg.se
Postat av: Nadja

Va kul att läsa måste jag säga =)) Jag vill veta mer om skatten!

2007-09-20 @ 10:50:50
URL: http://sweetladysoul.blogg.se
Postat av: Stina-Lee

Åh, hur känns det att vara gbg-bo nudå? :p
Weeee, nu blev jag helt uppspelt här haha, höstfashion, det låter ju kaaanon!!! Men fy vad nervös jag kommer vara haha, aldrig gjort nåt liknande förut, men man får väl se det som en rolig grej, vilket det ju är ;) Nu ska jag börja spinna på lite idèr... Puss så länge!!

2007-09-20 @ 13:55:43
URL: http://stinalee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therese, 26år, Göteborg.
..läs mer

bloglovin

101031 - sivan



100828 - louise



100821 - bröllop A&C



100820 - josephine

(smink av kristin l)


100802 - fredrik

(smink av jessica s)


100724 - louise



100605 - louise

(smink av angelica p)


100530 - emelie

(smink av sarahmaria)


100529 - ann

(smink av sarahmaria)


100528 - angelica



100525 - isabella



100524 - linnea



100421 - anna & anette


(smink av malin quist


100416 - anette

(smink av jessica skogsberg)


100408 - sara



100315 - mikael

(smink av jessica skogsberg)


100311 - [email protected]

(smink av emma lagerström)


100109 - anette






RSS 2.0