segt

Nu börjar det kännas segt med retuscheringen igen,
vilket kanske märks då det var ett tag sen jag lade upp nya sessioner.
Antar att det har med vädret att göra, att det har varit ganska outhärdligt
att ens sitta vid datorn i vårt varma vardagsrum.
Sen är jag dessutom inne i en läsperiod & vill helst av allt bara ligga & läsa.

Nu har jag dock tänkt ta tag i nästa session med angi & hennes nicke. =)
Får se hur långt jag hinner, jobbar ju 15-23 idag..


Annars har jag väl en del inbokat i augusti, fotomässigt alltså.

På måndag ska jag förmodligen fota en  ny modell, Elin.
Vi hade bokat i maj, men sen blev hon sjuk så det blir liiiite uppskjutet, haha..

Sen i helgen ska jag fota bröllop, mitt första.. Ska bli skoj, men lite nervös är jag allt,
så mycket som hänger på en ju.

Två veckor efter det ska jag förmodligen fota designwerkets vår & sommarkollektion,
är inte heelt spikat datum än dock. Isåfall ska jag nog försöka boka in Bina då också,
vi skulle ha fotat på måndag, men hon är sjuk :(
Men ja, Bina bor i varberg & designwerket finns där också,
så vore ju bra att slå två flugor i en smäll :P

Helgen efter det åker jag "hem" till eskilstuna, då jag ska fota Nadja & Noaks bröllop,
ska bli såå kul =)

Så, har lite bokat i augusti, kommer nog inte boka in ngt mer, då jag måste hinna retuschera
också & bröllopet & designerns bilder kommer att gå först i kön.

Men ja, det är därför jag känner att jag boorde retuschera mer nu innan allt sätter igång,
så ja, bäst att ta sig i kragen & sätta igång.

Kommentarer
Postat av: Ann

Du glömde visst att boka in en resa till Stockholm... :P

2008-08-01 @ 17:56:42
URL: http://kykyri.blogg.se/
Postat av: Cris Design

ul att det går bra för dig gums!

2008-08-02 @ 14:27:32
URL: http://crisdesigns.blogspot.com/
Postat av: FOTOGRAF Carolina

Förstår hur det känns! Har också sjukt mycket att retuschera och ibland undrar man om man tagit sig vatten över huvudet! :o)Men visst är det kul med mycket att göra!?

2008-08-03 @ 22:20:54
URL: http://finastudio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therese, 26år, Göteborg.
..läs mer

bloglovin

101031 - sivan



100828 - louise



100821 - bröllop A&C



100820 - josephine

(smink av kristin l)


100802 - fredrik

(smink av jessica s)


100724 - louise



100605 - louise

(smink av angelica p)


100530 - emelie

(smink av sarahmaria)


100529 - ann

(smink av sarahmaria)


100528 - angelica



100525 - isabella



100524 - linnea



100421 - anna & anette


(smink av malin quist


100416 - anette

(smink av jessica skogsberg)


100408 - sara



100315 - mikael

(smink av jessica skogsberg)


100311 - [email protected]

(smink av emma lagerström)


100109 - anette






RSS 2.0