semesterveckan i bilder (& lite text) (del I)

På lördagen åkte jag & syster till fototräffen i hallstahammar.
Vi sprang hela vägen till tåget, jag med höga skor, hej skoskav!

Väl där fotade jag först ann, sminkad av muan christian.
Vi fick riktigt vackra bilder, viiill visa er, men får vänta..
Kan ju säga som så iaf att första temat vi fotade knappt kommer
att retuscheras ngt alls =)

Men just det, skulle inte skriva så mkt ju..
Men ja, vädret var vaaarmt iaf.. Fick lite färg sådär, ränder efter klänningen :P

På kvällen grillades det, sen skulle jag ha fotat melene, sminkad av maria å.
Men det blev inte så tyvärr, saker som inte gick som de skulle =/

Smet iväg med ett jättetrevligt gäng med duktiga fotografer, modeller & mua =)
Var dock för trött för att fota, trots att jag då fick låna riktiga blixtar..

På söndagen så var värmen lika tryckande, jag hade session inbokad med emelie ö,
sminkad av christian. Vi var lite lagom idélösa pga värmen, men vi fick till det till slut =)

Väl tillbaks på hotellet så tyckte jag att det var roligt att leka med fläkten som stod därinne :P


På eftermiddagen fick vi skjuts hem av snälla kristin =)

Måndagen var väl min enda riktiga semesterdag.

På tisdagen var jag hemma hos veronica & packade upp hennes nya blixtar
& hjälpte henne förstå dem lite.. Sen testade jag wii fit, grymt roligt =)
Efter det åt vi på papas tapas, me loooove!
På väg "hem" tog jag dessa bilder:
 
eskilstuna är vackert ibland =) (i den kyrkan ska jag fota nadja & noaks bröllop i sommar :D )

På onsdagen fotade jag nadja & noak åt frozza.se. Ska bli kul att titta igenom bilderna mer noggrannt, men här är lite smyckesbilder iaf =)
       

De hade sjuukt mkt snygga smycken, ville ta med mig allihop hem ;D
Men de var villiga att börja sponsra mig med smycken till fotograferingar iaf,
jättesnällt av dem! :D
Hade en trevlig dag i solen med massa jordgubbar, sen kan man fråga sig
varför nadja stoppade dem i håret för, haha ;D
På kvällen fick jag dock massa myggbett, dumma dumma :(

Neej, nu hinner jag inte skriva mer, får skriva klart imorgon..
Då kommer ni nog också få se en av sessionerna från mig & ann =)


(alla bilder utom smyckesbilderna är tagna med min mobilkamera)

Kommentarer
Postat av: Nadja

Så fint smyckesbilderna blev! ;-) Och ja...mitt hår ville ha jordgubbarna bara...de skrek _ GE MIG GUBBAR!! (precis som ankorna) asg Jag är sååååå nyfiken på bilderna....zip.fil AB nästa? hahaha

2008-06-12 @ 10:38:01
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therese, 26år, Göteborg.
..läs mer

bloglovin

101031 - sivan



100828 - louise



100821 - bröllop A&C



100820 - josephine

(smink av kristin l)


100802 - fredrik

(smink av jessica s)


100724 - louise



100605 - louise

(smink av angelica p)


100530 - emelie

(smink av sarahmaria)


100529 - ann

(smink av sarahmaria)


100528 - angelica



100525 - isabella



100524 - linnea



100421 - anna & anette


(smink av malin quist


100416 - anette

(smink av jessica skogsberg)


100408 - sara



100315 - mikael

(smink av jessica skogsberg)


100311 - [email protected]

(smink av emma lagerström)


100109 - anette






RSS 2.0