ja.

Nu sitter jag här & fördriver tiden fram tills jag ska åka till jobbet.
Jobbar sent idag, vilket är rätt okej, tiden brukar gå fort =)
Tänkte lyxa till det lite med sushi innan jobbet, ska bli gott,
har varit sugen på det i evigheter & just nu är jag tokhungrig.

Imorgon kväll ska jag ta en tripp till sthlm, ekerö. Ska hälsa på
syster & fota hennes mage, om ca en månad så ploppar
bebisen ut, hihi.. Så ja, på lördagen blir det väl att fota magen,
så mycket påskfirande känns det väl inte direkt som att det
blir, vi får seee.. Jag hade ett önskemål om kräftor, får se
hur det blir, haha.. Måste ju faktiskt passa på när jag är i den
sidan av sverige, här i väst har de bara tråkiga havskräftor :P

Jag har sållat ut det första urvalet till hemsidan nu, men ja,
det kommer att behöva sållas mycket mer, över 200 bilder kan
jag ju inte ha på hemsidan :O Att det ska vara så svårt.
Men, det blir i nästa vecka, ska be om andras åsikter & så också =)

Nej, nu ska jag gå till bussen, jag längtar mest efter maten,
nu är jag så hungrig att jag blir skakig, dumt!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag ville bara slänga in en kommentar att jag tycker du är en grymt duktig fotograf och sminkös! Jag har följt dig hur länge som helst.. Känner mig nästan som en stalker.. Först lunar, sen operfekt.com och nu bloggen! Keep up the good work! :)

2008-03-20 @ 19:55:34
URL: http://goofys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therese, 26år, Göteborg.
..läs mer

bloglovin

101031 - sivan



100828 - louise



100821 - bröllop A&C



100820 - josephine

(smink av kristin l)


100802 - fredrik

(smink av jessica s)


100724 - louise



100605 - louise

(smink av angelica p)


100530 - emelie

(smink av sarahmaria)


100529 - ann

(smink av sarahmaria)


100528 - angelica



100525 - isabella



100524 - linnea



100421 - anna & anette


(smink av malin quist


100416 - anette

(smink av jessica skogsberg)


100408 - sara



100315 - mikael

(smink av jessica skogsberg)


100311 - [email protected]

(smink av emma lagerström)


100109 - anette






RSS 2.0