bad day

..jag har inte haft en bra morgon.
Är sjuuk, igår kväll hade jag feber, huvudvärk, hosta  & mådde allmänt dåligt.
Men kände mig bättre imorse så tänkte att äh, jag klarar av att jobba.
När jag går till bussen känner jag att jag kanske inte mår så bra
ändå, men bara jag kommer fram så är det lugnt, bara att promenera
som jag kände mig yr av.

Väntar på bussen en stund & klurar på om jag kanske kan gå hem tidigare
från jobbet iaf. Bussen kommer, jag går på & lyckas på ngt sätt
fastna med hansfreesladden när jag går in, det rycker till.
Jag trodde att det bara var sladden som åkte ur mobilen,
men när bussen åker iväg så ser jag att jag inte har ngn mobil på mig,
& den ligger inte vid bussdörren.

Ber då chauffören att stanna vid nästa hållplats, men han hörde mig
tydligen inte & åkte förbi. Ber honom igen, vilket han inte hör, sen stänger han
av radion, hör vad jag säger & stannar på stationen efter.

Jag bor då på landet, så det äär en bit mellan varje hållplats.
Så ja, det är bara att vända & gå tillbaks, i strålande sol,
längs en ganska trafikerad väg där folk kör som galningar.

När jag kommer fram till busshållplatsen en kvart senare så
ligger iaf mobilen kvar. Jag mår dock inte bra alls nu, med dunkande
huvud, skakig & allmänt yr. Så ja, det är bara att ringa & sjukanmäla sig,
kändes lagom dumt att göra det 5 minuter innan jag skulle ha börjat,
men mina chefer är bra, de förstod.

..så nu sitter jag här med dunkande huvud, blir att vila idag.

Har fortf inte fått pli på datorn, den ska formateras om, får se om det hjälper.
Det gick inte att koppla in skärmen i bärbara, så nu är den flyttad till emils dator,
så jag kan sitta där tills min är fixad. Men ja, just nu har jag ingen ork
att fixa bilder, får hoppas det blir bättre.

Får så dåligt samvete när folk väntar på bilder, men ääär ju inte mitt fel :(

Kommentarer
Postat av: Melene

för mig behöver du inte ha dåligt samvete iaf!! =) krya på dig gumman... kram

2009-04-29 @ 14:52:25
URL: http://meleneolsson.blogg.se/
Postat av: Ann

Nah det är absolut ingen fara, det är ingen panik med bilderna - de finns ju kvar tills du får mer tid :) Men det är klart vi kan välja, hojta till när du har tid :)

2009-04-29 @ 19:26:30
URL: http://kykyri.blogg.se/
Postat av: Nadja

Usch stackars dig som är sjuk, men tur du hade med mobilen! :D



Imorgon ska vi till BVC, då får jag se om hon har gått upp i vikt då vet jag iaf att amningen fungerar och då är de säkerligen magen som strular på henne.

2009-04-29 @ 20:14:26
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Postat av: vexy

stackars - hoppas du blir bättre snart. krya på dig bännen :)

2009-04-30 @ 00:06:56
URL: http://vexy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therese, 26år, Göteborg.
..läs mer

bloglovin

101031 - sivan



100828 - louise



100821 - bröllop A&C



100820 - josephine

(smink av kristin l)


100802 - fredrik

(smink av jessica s)


100724 - louise



100605 - louise

(smink av angelica p)


100530 - emelie

(smink av sarahmaria)


100529 - ann

(smink av sarahmaria)


100528 - angelica



100525 - isabella



100524 - linnea



100421 - anna & anette


(smink av malin quist


100416 - anette

(smink av jessica skogsberg)


100408 - sara



100315 - mikael

(smink av jessica skogsberg)


100311 - [email protected]

(smink av emma lagerström)


100109 - anette






RSS 2.0