uselt

..alltså, nu har jag blivit sådär dålig på att uppdatera igen,
det är inte meningen, det bara blir så.
Antar att det är för att jag har så mycket annat i huvudet nu,
allt inför jul, julklappar & resan till eskilstuna, bilder,
hemsidan som ska bli klar, thailandsresan, jobb & sånt.
Så det har helt enkelt inte blivit tid, sen blir det inte bättre
av att proppen (strömmen) går lite nu&då, så ofta orkar jag inte
ens starta datorn igen, utan lägger mig & läser ist
(brukar alltid läsa mycket när jag känner mig stressad)

Nu ska jag & älsk strax iväg & köpa de sista julklapparna, om vi hittar
allt vill säga, men ska nog gå, vi har inte jättemycket kvar.
Tur att man kan shoppa på nätet, annars hade vi haft myyycket julklappar
kvar, så mycket som vi båda har haft att göra de senaste månaderna.

Igår var vi på dubbeldejt, i form av middag & sen new moon.
Jag tyckte väl att den var bra, men ja, boken är bättre?
Sen blir jag lite orolig för sista filmen 
(för de ska väl göra film av alla böckerna?)
 
För hur de ska få plats med allt i boken i en film,
den sista boken har ju onekligen väldigt mycket innehåll!


Kommentarer
Postat av: Jörgen

Jodu.. Jag tycker verkligen inte du behöver skämmas!

För mig är du "the queen" inom bloggvärlden, med fina bilder och ett naturligt skrivsätt får du mig intresserad av ditt vardagliga liv!

Så att du inte hinner blogga varenda timme gör verkligen ingenting! Det skulle räcka en gång i veckan... för mig iaf. så jag hinner hänga med vad som händer i ditt liv.. Nu går det ju så himla fort ;o) Men det är kanske så det ska vara nu.

Jag har flera gånger sagt till mig själv att skriva åtminstone EN gång i veckan.. Men inte ens det har jag ork till... Så JAG borde verkligen skämmas.. Inte ens statusen på MSN jar jag ork eller lust att ändra :o)

Go girl!

Och GOD JUL på er därnere i landet!

/Kram Jögga

2009-12-21 @ 09:58:21
URL: http://fotamera.blogspot.com
Postat av: Frida

Det ryktas att sista boken kommer bli uppdelad i två filmer precis som sista Harry Potter, så de får med allting.

2009-12-27 @ 13:03:21
URL: http://fwikner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therese, 26år, Göteborg.
..läs mer

bloglovin

101031 - sivan



100828 - louise



100821 - bröllop A&C



100820 - josephine

(smink av kristin l)


100802 - fredrik

(smink av jessica s)


100724 - louise



100605 - louise

(smink av angelica p)


100530 - emelie

(smink av sarahmaria)


100529 - ann

(smink av sarahmaria)


100528 - angelica



100525 - isabella



100524 - linnea



100421 - anna & anette


(smink av malin quist


100416 - anette

(smink av jessica skogsberg)


100408 - sara



100315 - mikael

(smink av jessica skogsberg)


100311 - [email protected]

(smink av emma lagerström)


100109 - anette






RSS 2.0