lördag

..idag är en ny dag & idag mår jag bra.
Bäst att släppa tankarna på idioter,
varför låta folk påverka en så att man mår dåligt?

Nu har jag nyss ätit frukost, har bröd i ugnen till emil
också som jag hoppas är klart snart.

Ska snaart iväg & jobba (11-18,30)  sen blir det iväg & handla
 liet snabbt för kvällens mat. Vad det blir är en överraskning
för emil, så det kanske jag skriver imorgon.

Men ja, blir nog inte så mkt bloggande idag, med först jobb,
sen laga mat & mysa.

Men ni! Glöm inte att tävlingen tar slut på måndag =)

(klicka på bilden för att komma dit)


Kommentarer
Postat av: Vexy

Dom ställde inte upp - jag lurade dom :D

Lät kameran ligga i knät som om jag inte använde den - och fyrade sedan av med fjärren :D

2009-02-14 @ 10:22:43
URL: http://vexy.blogg.se/
Postat av: Vexy

åh, men sånt påverkar en mer än vad man tror. Man blir så arg så man kan inte släppa tanken, man ältar det och blir ännu mer arg. Sen just att det är obefogat. Man tar ju ingen skit hur som helst liksom..



Ska straxt åka till jobbet och "checka läget", sen ska jag faktiskt få äran att fota kameraskygga Angelica (från jobbet). Ska bli kul - bättre sätt att skringra tankarna än att fota finns väl inte? :)



Ang. min bror så fångade jag hans uppmärksamhet precis när jag tog kortet. Älskar kort som folk inte är beredda på. hihi :D

2009-02-14 @ 10:42:49
URL: http://vexy.blogg.se/
Postat av: Tobias M

hejsan Therese!



Jätte fina bilder, verkligen! Absolut mega vackra.

Jag älskar att fotografera själv och har laggt ut vissa bilder på bloggen.

Har en liten fråga. Har sett hur du redigerar dina bilder, och blir verkligen skit fint. Men undra nu hur du gör och går tillväga när di redigerar.

tänker främst på de flesta av Stina-Lee bilderna. Vanvänder du photoshop eller något annat program.



Skulle vara evigt tacksam på svar



mvh Tobias

2009-02-14 @ 23:46:44
URL: http://perspektiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therese, 26år, Göteborg.
..läs mer

bloglovin

101031 - sivan



100828 - louise



100821 - bröllop A&C



100820 - josephine

(smink av kristin l)


100802 - fredrik

(smink av jessica s)


100724 - louise



100605 - louise

(smink av angelica p)


100530 - emelie

(smink av sarahmaria)


100529 - ann

(smink av sarahmaria)


100528 - angelica



100525 - isabella



100524 - linnea



100421 - anna & anette


(smink av malin quist


100416 - anette

(smink av jessica skogsberg)


100408 - sara



100315 - mikael

(smink av jessica skogsberg)


100311 - [email protected]

(smink av emma lagerström)


100109 - anette






RSS 2.0