helgen - del ll

På lördagen vaknade jag alldeles för tidigt för min smak,
hade verkligen behövt sova!
Men tog mig iaf upp,gick till hotellet & åt frukost.
Sen blev det sminkning av ingela, & val av kläder.
Precis innan vi var klara så kom veronica & marcus till hallsta,
så gick & mötte dem. Vi kom sedan oskadda fram till hotellet,
trots ormar på vägen!
Vi gick ut & fotade lite mysiga bilder, fick bland annat ingela att klättra
upp i ett träd, iförd långklänning! När vi var klara så snodde jag stråhatten
ingela hade på sig & gick sen omkring med den resten av dagen, måste
verkligen ha en sån!
Sen fick även veronica fota ingela, med mig som assistent, jättefina bilder blev det =)

Efter det gick vi iväg till campingen för att se hur det gick för annelie med stylingen av ann.
Efter en stund blev vi klara & stylingen kändes verkligen jättebra!
Vi åkte iväg till ett industriområde & fotade, & vad säger man, bilderna blev sååå bra! :D
bts:




Haha, lägg märke till stråhatten :D

När vi var klara med det så åkte vi tillbaks till campingen, stylade om lite snabbt
& sen fotade vi en 3 minuterssession bakom hörnet på stugan =)


Efter det var vi väldigt hungriga, så det blev pizza
på campingen, vilket behövdes! Drack även 1 liter vatten,
blir lätt att jag slarvar med att dricka när jag fotar.

Sen var det veronicas tur att fota ann, efter omstyling.
Hon fick såå fina bilder, roligt att se hur hon har utvecklats
under den här helgen, jag som fick tjata på henne för att
hon ens skulle ta med kameran!

När vi var klara med det så hade melene kommit,
så då var det styling av henne som gällde.
Attans att jag inte tog några bts då, hon fick väldigt
cool styling med vit turban, haha!
På den sessionen fick vi även sällskap av modellbilders ägare,
som var väldigt trevliga!
Vi fick till riiktigt snygga bilder, tror minsann att melene hade tjuvövat,
sen vi fotade i mars!
Efter att vi var klara med det så åkte jag hem till eskilstuna,
kände att syster behövde mig.
Så vi gjorde oss snygga & gick ut & tog en drink.

Så, det var hela lördagen!

En sak jag glömde berätta är att jag var halvt halt efter fredagens många promenader, vet inte riktigt vad jag har gjort dock, men har ont i min vänstra fot.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Nästa år åker hatten med, det får bli årets hallstapryl som går lagret runt:-) Kul att få se bilder runt om. Ser redan nu att detta kommer bli asbra bilder. :-) Yammie. kramis

2009-06-03 @ 10:04:35
URL: http://ingelam.blogg.se/
Postat av: Angelica Jansson

Ja men självklart gumman! Och ja, det tog ett tag... ;) KRAMEN



-Angi

2009-06-03 @ 11:32:01
URL: http://angelicajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therese, 26år, Göteborg.
..läs mer

bloglovin

101031 - sivan



100828 - louise



100821 - bröllop A&C



100820 - josephine

(smink av kristin l)


100802 - fredrik

(smink av jessica s)


100724 - louise



100605 - louise

(smink av angelica p)


100530 - emelie

(smink av sarahmaria)


100529 - ann

(smink av sarahmaria)


100528 - angelica



100525 - isabella



100524 - linnea



100421 - anna & anette


(smink av malin quist


100416 - anette

(smink av jessica skogsberg)


100408 - sara



100315 - mikael

(smink av jessica skogsberg)


100311 - [email protected]

(smink av emma lagerström)


100109 - anette






RSS 2.0