sur

Ja usch, är verkligen inte glad just nu!
(det kan ha att göra med att jag har varit vaken
i 18 timmar & dessutom är hungrig)

Men mest är det nog för att min mobil plötsligt
gick sönder idag, sjukt störande!

Satt & skrev sms & skulle bläddra neråt för att komma till nästa ord
när mobilen då tycker att jag trycker på skicka, sen bläddrar den lite
som den vill och skickar den till per på nelly,
ett sms innhehållande: "förresten,"
Trodde då att jag hade varit för snabb, ska gå tillbaks & försöker
skicka det igen, samma sak, & skickar det till per, igen!
(det skulle inte till honom)
Haha, försöker då skriva ett "förlåt, knasig mobil-sms",
men då märker jag att mobilen slutar lyssna helt, hoppar
fram & tillbaks med markören, lagom svårt att skriva då.

Startar om mobilen, men det hjälper inte, den blir bara värre!
Startar om igen, det går då knappt att skriva in pinkoden för
att mobilen trycker på ok-knappen hela tiden.

Lyckas logga in, lägger mobilen på bordet & den roar sig själv
så att säga, genom att hela tiden trycka på okej, knappen, så den
kommer in på sms->skriv sms->skicka -> vilket leder till att det kommer upp:
vill du skicka ett tomt sms?
den väljer fortsätt, kommer in på sms igen, tar skicka, osv.
Fattar inget alls :S

Har tagit ut simkortet nu & skickat en felanmälan till halebop.
Satte i simkortet i en gammal gammal mobil.
Den är verkligen jättejobbig att skicka sms ifrån, så förmodligen är det jag som köper
en ny mobil i helgen, det här fungerar inte alls :S

Så jag är arg, trött & hungrig :(
& imorgon är en lång dag. hmm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therese, 26år, Göteborg.
..läs mer

bloglovin

101031 - sivan



100828 - louise



100821 - bröllop A&C



100820 - josephine

(smink av kristin l)


100802 - fredrik

(smink av jessica s)


100724 - louise



100605 - louise

(smink av angelica p)


100530 - emelie

(smink av sarahmaria)


100529 - ann

(smink av sarahmaria)


100528 - angelica



100525 - isabella



100524 - linnea



100421 - anna & anette


(smink av malin quist


100416 - anette

(smink av jessica skogsberg)


100408 - sara



100315 - mikael

(smink av jessica skogsberg)


100311 - [email protected]

(smink av emma lagerström)


100109 - anette






RSS 2.0