happy

Jag har haft en jättebra dag idag!
Först lunch med pappa, mys!
Sen mötte jag upp veronica, vi gick hem till
nattis, kikade bilder & förberedde lite.,

Sen kom sophie, vi fick massa fina bilder,
synd att jag inte riiktgit lyckades fånga hennes underbara
leende på bild. Men fick nog ngt som visar det litegrann.
Sophie var duktig som stod ut i kylan ute, ujuj!
Kommer lite bts-bilder imorgon tror jag =)
Snälla veronica hjälpte till med det, medan
sophies vän sara hjälpte till med reflexskärmen.

Sen kom sötaste annis hit, riktigt kul att träffa henne igen,
är ju bland annat tack vare henne jag är här jag är idag,
eftersom hon var en av dem som jag fick öva på
när jag började fota =)
Vi fick flera riktigt snygga bilder, så kul så =)

När vi var klara lagade nattis tokgod mat, färsk pasta med kräftstjärtar & avokado, bland annat.

Sen har vi ätit massa frukt, mango, ananas & physalis, riktigt mysig kväll,
en bra avslutning på en jättebra dag.

Imorgon åker jag till sthlm, för en fotodag med ann, kul =)
Vi fotade ju bara en snabbis på hallsta förra året.

Nej, måste sova. Borde länka alla namn egentligen, men gaah, orkar inte!


Tack alla ni som gjorde min dag så bra =)

Kommentarer
Postat av: Annis

Tack DU som gjorde MIN! Jag är så nöjd! Det var så kul att träffa dig också! =) Ha det så bra i stockholm, hoppas allt går bra!



Kram kram

2009-03-24 @ 22:41:01
URL: http://annisb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therese, 26år, Göteborg.
..läs mer

bloglovin

101031 - sivan



100828 - louise



100821 - bröllop A&C



100820 - josephine

(smink av kristin l)


100802 - fredrik

(smink av jessica s)


100724 - louise



100605 - louise

(smink av angelica p)


100530 - emelie

(smink av sarahmaria)


100529 - ann

(smink av sarahmaria)


100528 - angelica



100525 - isabella



100524 - linnea



100421 - anna & anette


(smink av malin quist


100416 - anette

(smink av jessica skogsberg)


100408 - sara



100315 - mikael

(smink av jessica skogsberg)


100311 - [email protected]

(smink av emma lagerström)


100109 - anette






RSS 2.0