svar del II - frågestund

Vilka är dina favoritbloggar?
-Jag har flera favoriter, länkar till dem här till höger.
Men de jag tittar varje dag är väl vexy, emelie, hanna & stina

Vilken är din favoritsession?
-Svårt! Men jag gillar den jag har som bloggdesign här, med Bina.
Gräsbilderna med angelica hör också till favoriterna.
..Men som sagt, finns fler favoriter.


Roligaste fotosession du haft?
-Alla fotodagar då man känner sig så där äckligt nöjd efteråt är de roligaste =)

Favoritmat?
-Tapas, thai/vietnamesiskt & grillat.

Favoritgodis?
-Salt & surt, gärna så salt & surt som möjligt.

Antingen eller:
katt/hund? 
-Katt! Men ibland är jag allt lite sugen på att ha hund,
men är kattmänniska, helt klart, har alltid haft katt!
sommar/vinter? SOMMAR!
få/ge? Jag gillar nog att ge bättre än att få, även fast det
såklart är trevligt att få saker också, men tycker det är jobbigt att
få ngt utan att ge ngt tillbaks.

Hur länge har du varigt fotograf!
-Jag startade mitt företag i höstas, men jag började fota 2005,
kallade mig väl dock inte fotograf då, var ju nybörjare =)

Hur gör du för att få ljusare ton bakon StinaLee, och sedan lite mörkare runt om?
-Det kallas vinjettering, sök på det så hittar du nog massa tips om det.

hej! skulle du kunna skriva hur du fixar dina bilder så jäkla snyggt?
Kika mina tips här, har väl inte skrivit så många, men grundretuschen iaf,
känns som att det finns så himla mkt tips om man söker på google eller så.
Jag tycker det är så mkt enklare att visa hur jag gör på riktigt än att
förklara via text. Sen vill jag faktiskt inte berätta hur jag gör allt, det är ju
blandannat retuschen som gör bilderna till mina.

Fotar du bara modeller ,eller vanliga "privatpersoner" också?
Jag fotar inte bara modeller, fotar privatpersoner också, man kan
se priser & så här.

vad har du för kamera ? :)
- till höger i menyn finns en bild på en kamera,
tryck där så ser du min utrustning =)

Kommentarer
Postat av: hanna b

åh, dina favoritsessioner är mina favoriter bland dina också. en annan jag gillar är den med angelica och påfågelfjädern, dom bilderna är så sjukt snygga! :)



bra att du tipsar om google, jag har försökt det också, men jag vet inte om det riktigt går in hos folk. ;)

2009-03-17 @ 22:20:50
URL: http://hannabjorkstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therese, 26år, Göteborg.
..läs mer

bloglovin

101031 - sivan



100828 - louise



100821 - bröllop A&C



100820 - josephine

(smink av kristin l)


100802 - fredrik

(smink av jessica s)


100724 - louise



100605 - louise

(smink av angelica p)


100530 - emelie

(smink av sarahmaria)


100529 - ann

(smink av sarahmaria)


100528 - angelica



100525 - isabella



100524 - linnea



100421 - anna & anette


(smink av malin quist


100416 - anette

(smink av jessica skogsberg)


100408 - sara



100315 - mikael

(smink av jessica skogsberg)


100311 - [email protected]

(smink av emma lagerström)


100109 - anette






RSS 2.0