skärpning therese!

..när man får klagomål från systers kompisar,
då är det kanske dags att ta tag i bloggandet igen.
Men har inte haft lust, eller ork, eller ja, motivation.
Det trots att jag faktiskt har haft bilder att visa.
Skyller det på allt jobbande helt enkelt!

Just nu sitter jag här, mätt i magen (& ganska törstig) efter ett kg kräftor
& alldeles ensam med bara fjant som sällskap,
då emil är iväg på hemliga äventyr. Inte hemligt för mig då,
men hemligt för andra. Kul att det går bra för min älsk.
Han har bland annat fått två bilder publicerade i tidningen stylingbörsen,
som han har gjort på uppdrag av dem
(publicerad i bilsport har han ju blivit flera ggr)
Snart har jag tänkt göra ett samarbete med honom, han får redigera lite
& jag lite. Kommer nog bli bra, även fast han inte är jätteförtjust i
tanken på att spränga sin bil. Hmm, undrar varför?!

Vill ni kanske se två versioner av en bild, min version & hans version?

..för mig går det också bra nu förresten, med mkt jobb & lite ledighet.
Så lär det väl fortsätta, men ja, bara jag är ledig iaf en dag varannan vecka
så kan jag väl vara nöjd?!
Nej, men det är kul att det händer saker inom fotandet.
Är hos nelly & fotar några ggr i veckan & så det hemliga projektet som kommer
starta framöver, ni får höra mer om det då, kanske kommer ha en liten tävling också.

Nu ska jag få klart en bild, sen ska jag rensa/städa bland mina kläder,
känner att min byrå börjar bli lite full nu!

Men senare ikväll tänkte jag lägga upp lite nya bilder.
Imorgon kommer det inte bli mkt bloggande kan jag säga redan nu,
då jag kommer fota hos nelly hela dagen.

Kommentarer
Postat av: lillasyster

JAA! Bra att du skärpt till dig, man vill ju hålla koll på dig syster ;)

2009-09-21 @ 12:28:13
URL: http://storiesofastranger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therese, 26år, Göteborg.
..läs mer

bloglovin

101031 - sivan



100828 - louise



100821 - bröllop A&C



100820 - josephine

(smink av kristin l)


100802 - fredrik

(smink av jessica s)


100724 - louise



100605 - louise

(smink av angelica p)


100530 - emelie

(smink av sarahmaria)


100529 - ann

(smink av sarahmaria)


100528 - angelica



100525 - isabella



100524 - linnea



100421 - anna & anette


(smink av malin quist


100416 - anette

(smink av jessica skogsberg)


100408 - sara



100315 - mikael

(smink av jessica skogsberg)


100311 - [email protected]

(smink av emma lagerström)


100109 - anette






RSS 2.0