söndag

..& min fot är nästan bra nu känner jag, skönt!

Har nyss ätit frukost för att kunna ta min medicin,
men överbliven smörgåstårta & te för den onda halsen
känns som en helt okej frukost =)
Alla älskade min smörgåstårta igår, många sa att det
var den godaste de ätit, & ja, den äär ju faktiskt himla god =)

Tror jag fick klart bilderna åt designwerket igår,
kommer retuschera några fler sen, men det är för
att jag själv vill använda dem =)
Idag hoppas jag kunna sätta igång med Nadja & Noaks
bröllopsbilder, ska bli skoj, många jag blev riiktigt nöjd med :D

Ska fixa en av dem som hon har valt nu, sen tänkte jag börja med
några gamla bilder som ligger & väntar, får se vem som ligger näst på tur,
om det är angelica eller sara..

Min katt är sur på mig, bara för att jag skäller på henne när hon
klöser på vår nya soffa, dumma katt! :(
Nu har jag dolt alla hörn på den med filtar för att se om det vänjer av henne.

Hmm, känner att det börjar bli lite dåligt med bilder på bloggen nu,
kanske ska ta & visa lite landskapsbilder jag tog i fredags,
ska bara fixa dem lite snabbt =)
Landskapsbilder är ju inte riktigt min grej egentligen, jag gillar
mest att fota människor som ni kanske märkt?
Men när man har så fin vy så kan man ju inte låta bli att fota lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therese, 26år, Göteborg.
..läs mer

bloglovin

101031 - sivan



100828 - louise



100821 - bröllop A&C



100820 - josephine

(smink av kristin l)


100802 - fredrik

(smink av jessica s)


100724 - louise



100605 - louise

(smink av angelica p)


100530 - emelie

(smink av sarahmaria)


100529 - ann

(smink av sarahmaria)


100528 - angelica



100525 - isabella



100524 - linnea



100421 - anna & anette


(smink av malin quist


100416 - anette

(smink av jessica skogsberg)


100408 - sara



100315 - mikael

(smink av jessica skogsberg)


100311 - [email protected]

(smink av emma lagerström)


100109 - anette






RSS 2.0